Podsumowanie ośmiu lat bloga


 Hej !

Dzisiaj mój blog kończy 8 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło jeśli chodzi o bloga jak i o mnie. Zresztą możecie dowiedzieć się tego czytając go. Jeśli chodzi o podsumowanie ośmiu lat działalności mojego bloga to postanowiłam, że zrobię to w punktach, ponieważ tak mi jest najwygodniej.

1. Blog:

Długo myślałam nad jego założeniem, ponieważ nie wiedziałam czy dam radę go prowadzić, ponieważ nie lubię za bardzo pisać czy mówić o sobie. 

2. Posty:

Bywa, że brakuje mi pomysłów, ale zdarza się też tak, że mam głowę pełną weny. 

3. Grafika:

Jeśli mam pomysł na szablom to wykonuję go sama, ale zdarza mi się też pobierać gotowe szablony z różnych stron i robię w tedy tylko nagłówek.

4. Wyświetlenia:

Nigdy nie spodziewałam się tak dużej ilości wyświetleń, która na moment pisania posta wynosi 

5. Obserwatorzy:

Na chwilę obecną ilość obserwatorów wynosi 891 obserwatorów.

6. Komentarze:

Ich liczba na moment pisania posta wynosi 9635 komentarzy.

7. Ilość postów:

Łącznie napisałam 450 postów. 

Blog istnieje tak naprawdę dzięki Wam, bo to właśnie Wam podoba się to co na nim pisze. Zauważyłam to przez ilość komentarzy, obserwatorów orz wyświetleń. Bardzo każdemu z osobna za to dziękuję.

Na koniec postu chciałam Was zaprosić na moją grupę blogową, która nazywa się Blog Post. Znajdziecie ją klikając tutaj oraz na pasku bocznym bloga. Postanowiłam, że ją założę z okazji ósmych urodzin bloga.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Gratuluję 8-lat blogowania i życzę dużo pomysłów na kolejne wpisy, a także cierpliwości przy prowadzeniu strony :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ośmiu lat blogowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wytrwałości w pisaniu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!:)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne statystyki :) Życze kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu swojego internetowego zakątka! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne statystyki :) Wszystkiego najlepszego i kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, piękne statystyki :) Ja jeszcze Ci je podbiję, bo dołączam do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow 8 lat to bardzo długo. Gratuluję i życzę wielu sukcesów.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego no i samych sukcesów :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx