Dlaczego postanowiłam zmienić adres bloga

 Hej !

Zanim założyłam bloga jusinx.blogspot.com to prowadziłam najpierw bloga  jusinks.blogspot.com. Postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę o różnicach jakie są po między tymi blogami oraz dowiecie się tego co zmieniło się jeśli chodzi o moje blogowanie. Postanowiłam, że zrobię to w punktach, ponieważ tak będzie mi najwygodniej. 

1. Na poprzednim blogu częściej pojawiały się posty niż na obecnym.

2. Kiedyś pisałam głównie o tym co u mnie oraz pokazywałam swoje nowości kosmetyczne, ubraniowe i stylizacje.

3. Miałam problem ze zrobieniem fajnej grafiki na bloga, natomiast teraz się to zmieniło. 

4. Rzadko kiedy w postach pojawiały się zdjęcia, natomiast teraz wstawiam je do każdego postu.

5. Kiedyś miałam większy problem z pisaniem postów niż mam go teraz. 

6. Dawniej spotykałam się ze znacznie większym hejtem na blogu.

7. Od zawsze na blogach robię zdjęcia telefonem. 

8. Długo zastanawiałam się nad tym czy w ogóle zakładać bloga o sobie, ponieważ nie wiedziałam co mam na nim pisać.

9. Przez prawie 11 lat prowadzenia blogów o sobie zmieniło się bardzo dużo w moim życiu prywatnym. 

10. Blog Jusinks był moim pierwszym blogiem jaki założyłam na na Blogerze i przez ten czas dużo się nauczyłam jeśli chodzi o tę platformę blogową. 

Pewnie jesteście ciekawi dlaczego postanowiłam zmienić adres bloga? Adres bloga postanowiłam zmienić dlatego, że w tamtym czasie nie radziłam sobie z hejtem i uznałam, że zmiana adresu bloga będzie najlepszym rozwiązaniem oraz postanowiłam, że link do obecnego bloga podam tylko osobą, które nigdy nie napisały mi negatywnego komentarza.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Czasami zmiany sa potrzebne :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam Cię z tamtego bloga. Jesku, ile to już lat ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    W sumie, też byłoby sporo różnic między moim jednym blogiem a tym dawniejszym. Wszystko ewoluuje, w tym nasze pasje :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zmiany czasami są bardzo potrzebne, sama odżyłam, kiedy zmieniłam nazwę i adres swojego bloga, więc wiem o czym mówisz :D Trzymam za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami takie zmiany są potrzebne. Ja też zamierzam zmienić w przyszłości adres bloga nawiązujący do jego obecnej nazwy i prędzej czy później na pewno to nastąpi :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami dobre są takie zmiany 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kochana ze o tym mówisz, będę ci wiernie kibicować!!! Trzymaj się!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem takie zmiany są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba czasem wprowadzać zmiany :) Fajnie, że teraz pisanie bloga idzie Ci łatwiej i że nie ma już hejtu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami nawet najmniejsza zmiana jest potrzebna :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx