Recenzja kremu Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Crema


 Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę recenzję kremu Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Cream. 


Od producenta: 



Opakowanie:


Krem zapakowany jest w biały kartonik. Jeśli chodzi o słoiczek to jest on szklany i zawiera 50 ml kremu, który jest w kolorze białym, natomiast jeśli chodzi o zakrętkę to jest ona również w białym kolorze.

Moja recenzja: 
Jak obiecuje producent krem ma za zadanie nawilżać, odżywiać, zmiękczać i chronić skórę twarzy. Oprócz tego ma zawierać 96% składników pochodzenia naturalnego. Jeśli chodzi o jego konsystencje to jest ona dosyć rzadka i szybko się wchłania. Postanowiłam go kupić, ponieważ nigdy wcześniej go nie miałam i szukam nadal swojego ulubieńca jeśli chodzi o krem do pielęgnacji twarzy. 

A tak wygląda moja twarz po jego stosowaniu: 



Plusy:
+ szybko się wchłania
+ chroni
+ nawilża
+ zmiękcza 
+ jest wegański

Minusy: 
- moja skóra twarzy miejscami się zaczerwieniła 
- przy stosowaniu na dzień i na noc szybko się kończy

Podsumowanie:
Krem po mimo tego, że nawilża, chroni i zmiękcza to nie kupię go ponownie, ponieważ moja twarz stała się po nim miejscami zaczerwieniona. 
Pozdrawia i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Nigdy nie stosowałam:)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie testowałam, ale planuje :)

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kiedy kremy szybko się wchłaniają, ale jakoś nie przekonuje mnie ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam tego produktu.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ten krem nie sprawdził się u Ciebie do końca przez te zaczerwienienia.
    Z ciekowości jednak chętnie przetestuję ten krem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aloes ma bardzo fajne właściwości :) Ja uwielbiam wszystko z aloesem :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx