Jakich kosmetyków używam do codziennego makijażu

Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę na temat mojego codziennego makijażu. Tak, więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.

Jeśli chodzi o mój makijaż na co dzień to jest on prosty i szybki w zrobieniu, ponieważ do jego wykonania używam tylko i wyłącznie:

1. Kremu CC lub BB

2. Białego pudru

3. Żelu do brwi

4. Cienie do powiek 

5. Tuszu do rzęs

6. Pomadki lub balsamu do ust

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia kosmetyków do makijażu, których w ostatnim czasie używam najczęściej wraz z ich nazwą.

Krem CC lub krem BB:

Krem CC jest z marki Eveline, natomiast krem BB z marki Garnier.

Prasowany puder matujący:
Jeden z nich jest z marki Eveline, natomiast drugi jest z marki Bell. 

Żel do brwi:
Od zawsze używam tylko i wyłącznie żelu z marki Wibo. 

Cienie do powiek:
Od jakiegoś czasu używam paletki z  cieniami z marki Maybelline.

Tusz do rzęs:
Od jakiegoś czasu używam tuszu z marki Maybelline. 

Pomadka lub balsam do ust:
Na chwilę obecną używam pomadki z marki Maybelline w kolorze numer 10, natomiast jeśli chodzi o balsam do ust to jest on z marki Nyx.

Jak widzicie kosmetyków nie jest jakoś bardzo dużo, ponieważ nie lubię mieć za dużo tapety na twarzy. Od pewnego czasu mam takie dni, w których wcale się nie maluję. Przepraszam Was za to, że nie wstawiam zdjęcia w makijażu dziennym, ale nie mam żadnego nowego. 

A jak wygląda Wasz dzienny makijaż?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Ja na co dzień raczej się nie maluję. Jeśli jednak to moją taką minimalistyczną 3. są: tusz do rzęs, rozświetlacz i pomadka - więcej nakładam bardzo rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio się nie maluję, mam zdalne studia także z domu nie wychodzę haha
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem CC z Eveline, fajny był ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie ten tusz do rzęs :) z tego co pamietam sprawdzał się całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnier BB to u mnie podstawa. Do tego tusz, ale nie prezentowany, ponieważ miałam go i totalnie u mnie się nie sprawdza. Co do pomadki to oczywiście używam, cienie do powiek również, ale innej marki. Czyli podsumowując zazwyczaj robię bardzo delikatny makijaż, bo innego nie potrafię hahahahahaha.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję zaprezentowane przez Ciebie kremy :D
    Do codziennego makijażu przeważnie używam tylko trzy produkty, góra cztery xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też makijaż minimalistyczny- tak naprawdę tylko tusz do rzęs i korektor do zamaskowania przebarwień na skórze. Oczy maluję tylko na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również stawiam na delikatny makijaż :)
    Super post, pozdrawiam!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Używam podobnych produktów, tylko innych firm :)
    Na co dzień lubię delikatny makijaż :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś część z tych marek używałam, ale teraz mocno stawiam na produkty ekologiczne, naturalne i wegańskie - także do makijażu. Cenię sobie markę Couleur Caramel, bo dobrze wpływa na moją skórę, która jest sucha i skłonna do przebarwień. Tutaj zyskuje sto procent nawilżenia. Polecam: https://couleurcaramel.pl/naturalne-kosmetyki-do-makijazu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja maluję się tylko na sesje zdjęciowe. Nie robię dziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też na co dzień nie używam ogromnej ilości kosmetyków. U mnie must have to eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam tego kremu CC Eveline :) jeśli chodzi o mój makijaż to ostatnio nie używam cieni ale bronzer i róż musi być jeśli już się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mało co się maluję. Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx