🐣Gdzie spędzam Wielkanoc w tym roku🐣


Hej!
Już niedługo Wielkanoc tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę na temat tego jak spędzam święta w tym roku,  za co je lubię oraz złożę Wam wielkanocne życzenia. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu.
Tegoroczne święta Wielkiej Nocy postanowiłam spędzić razem z moim chłopakiem w Warszawie. Jestem zadowolona z tego, że tegoroczne święta spędzę z Rolandem, ponieważ dawno nie spędzaliśmy Wielkanocy razem. Oprócz  tego odwiedzę miejsca,  których dawno nie widziałam i oczywiście mam nadzieję, że uda mi się ze stolicy przywieść nowe autografy oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z gwiazdami. Nie wiem czy będę pisać post na temat tego jak spędziłam Wielkanoc w Warszawie, ponieważ ile można czytać o moich wyjazdach do stolicy. 

Za co lubię Wielkanoc:
🐣za czas spędzony w glonie najbliższych
🐣za to, że są one w moją ulubioną porę roku
🐣za wiosenny klimat
🐣za kolorowe jajka
🐣za słodkie kurczaczki, króliczki i baranki

Na koniec postu tak jak Wam obiecałam chciałam Wam złożyć świąteczne życzenia:
Pozdrawiam z gór i do następnego napisania 😘papa!

Komentarze

  1. Czekam na post o tym jak spędziłaś Wielkanoc w Warszawie ;) lubię czytać posty o Twoich wyjazdach. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Wielkanoc za ten wiosenny klimat i za czas z rodziną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Świetny wpis :) W tym roku Wielkanoc, choć trochę zimna, była dla mnie piękna i rodzinna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx