Jak spędziłam ostatni tydzień


Hej!
Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam napisać o tym co się u mnie działo przez ostatni tydzień. Tak więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę rzeczy.

Przez ostatni tydzień byłam nad morzem w miejscowości, która nazywa się Kołobrzeg. Będąc w nim byłam oczywiście nad Bałtykiem, w którym jak na razie jest zimna woda, miałam okazję zobaczyć Kołobrzeg z góry, byłam na rynku, w porcie, widziałam latarnie morską oraz zwiedziłam go w zadłużasz i wszerz . Oprócz tego byłam na pysznej rybce, pysznych gofrach i lodach. Jeśli chodzi o pamiątki to jedyną pamiątką jaką mam są zdjęcia, które może zostać poniżej:










Po mimo pogody, która była jak dla mnie w sam raz do spacerowania, zwiedzania i opalania się to jestem z wyjazdu bardzo zadowolona, ponieważ bardzo lubię jeździć nad polskie morze.
To byłoby by na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Super fotorelacja :D Nad polskim morzem to dawno nie byłam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jaką radością pojechałabym teraz nad morze... Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spędzony czas :) Idealna ostatnio była pogoda aby wybyć nad nasze morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam nasze polskie morze. Byliśmy w Kołobrzeg u 2 lata temu, a 2 tygodnie temu we Władysławowie, zapraszam na relację.
    Widać, że pogoda Ci dopisała i można było chodzić w sukienkach, ta różowa w ciapki szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę. My w tym roku zamiast wakacji będziemy mieli remont, więc morza nie zobaczę. Fajnie, że dałaś mi na zdjęciach jego namiastkę. Lubię Kołobrzeg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce, kocham morze ♥
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczna fotorelacja. Fajny ten drakkar w tle, na szóstym zdjęciu.
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx