Moje nowości z myszką Minnie


Hej !
Co tam u Was, bo u mnie nawet ok. Ostatnio mam fazę na Myszkę Minnie tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście pokażę Wam kejs na telefon, perfumy oraz wodę toaletową z tą uroczą myszką..



Zacznę może od kejsu. Kupiłam go na Allegro za 25.95 zł.:
Perfumy o pojemności 50 ml kupiłam w drogerii Rossmann za 14.99 zł:
Wodę toaletową o pojemności 75 ml kupiłam również w drogerii Rossmann za 12.49 zł.:
Wiem, że są to produkty dla dziewczynek, ale urzekł mnie ich świeży owocowy zapach, któremu nie mogłam się oprzeć oraz urocze opakowanie oraz naklejki na buteleczkach.
Mam w planach kupić sobie również pościel, koszulę nocną i jakąś bluzkę albo tunikę z Myszką Minnie.
To byłoby na tyle w dzisiejszym krótkim poście. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Kocham myszkę Minnie !!! Piękna i urocza! Owocowe zapachy uwielbiam więc może się skuszę na perfumy! :)

    https://raibowlifepoprostu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję synkowi produkty z Myszką Miki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta woda toaletowa wygląda naprawdę ciekawie

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj aż mi się dzieciństwo przypomniało :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym poznać zapach perfum! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest taki fajowy powrót do dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Zobacz sobie więcej ciekawych rzeczy np. pościele z Myszką Mickey i Minnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx