Otwieram kalendarz z marki Sence Collection

 

Hej!

Najpierw planowałam otworzyć jeden tani kalendarz z kosmetykami do makijażu, ale zobaczyłam w drogerii Rossmann kalendarz adwentowy z kosmetykami do makijażu z marki Sence Collection za 59.99zł i postanowiłam, że również go otworze. Kalendarz składa się z trzech szufladek, w których znajdują się okienka z produktami. Jeśli chodzi natomiast o sam wygląd kalendarza to jest on moim zdaniem bardziej zrobiony na styl królewski niż świąteczny. Zanim pokażę Wam jego zawartość to najpierw pokażę Wam sam kalendarz, który wygląda następująco:



1.Tusz do rzęs:

2. Róż:

3. Błyszczyk:

4. Wsuwka:

5. Rozświetlacz:

6. Pędzel do rozświetlacza:

7. Czarna kredka:

8. Lusterko:


9. Balsam do ust:

10. Bronzer

11.Temperówka

12.Szminka

13. Konturówka

14. Cienie

15. Pędzelek do brwi

16. Cień w kremie 

17.Gumka do włosów

18. Pilniczek

19. Szminka czerwona

20. Konturówka czerwona

21. Perełki samoprzylepne

22. Brokatowy żel do brwi

23. Pędzelek płaski języczkowy:

24. Paletka z cieniami do powiek


A tak wygląda cała zawartość kalendarza:
Nie jestem w stanie podać Wam zawartości całego kalendarza, ponieważ kosmetyki są wyprodukowane specjalnie pod niego, ale za to mogę Wam go polecić, ponieważ ma całkiem ciekawą zawartość i jest bardzo tani. Postanowiłam, że zrobię filmik z otwierania kalendarza, który możecie zobaczyć poniżej:
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy pos. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Ciekawy ten kalendarz :) Zawsze chciałam sobie kupić taki czy podobny ale ostatecznie nigdy się na to nie zdecydowałam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam kalendarz prezentuje się elegancko. Wybór kosmetyków wydaje się naprawdę bogaty, jestem ciekawa, jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezły ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx