Otwieram zestaw prezentowy z marki Revolution

 Hej!

Będąc w ostatnim czasie w w sklepie Dealz znalazłam tani zestaw prezentowy z kosmetykami do makijażu z marki Revolution. Jego cena wynosi 50.00zł i znajdują się w nim takie produkty jak:

Zestaw szczoteczek do makijażu oczu

Baza pod makijaż o pojemności 25,5ml

Tusz to rzęs

Paletka do konturowania

Paletka z rozświetlaczami

Paletka z cieniami do powiek

Żel do brwi z kolorem

Błyszczyk do ust z konturówką

Tak wygląda pudełko od zestawu

A tak prezentują się wszystkie kosmetyki z zestawu obok siebie

Gdybym kupiła wszystkie produkty osobno to cena byłaby o wiele wyższa. Tak, więc ten zestaw jak najbardziej opłaca się kupić. Jak zobaczyłam go w sklepie to byłam za równo zdziwiona jak i zaskoczona jego ceną. Postanowiłam sobie zostawić część tych kosmetyków a resztę rozdać w prezencie, ponieważ taka duża ilość nie jest mi potrzebna. Nagrałam również filmik z otwierania zestawu. Możecie zobaczyć go poniżej:

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Bardzo fajne produkty :D Najbardziej jestem ciekawa tego tuszu do rzęs :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena tego kalendarza jest mega! Sama zastanawiam się nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny ten zestaw! Muszę wybrać się do Dealza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie widziałam nowości od Revolution w naszych drogeriach i widzę, że w kalendarzu też postawili na stare, ale sprawdzone produkty. Super, że chociaż część z nich jest dla Ciebie przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post to arcydzieło — genialny, wnikliwy i niezwykle wciągający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx