Postawiłam na minimalizm


Hej ! 
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę post na temat mojego minimalistycznego kuferka z kosmetykami do makijażu oraz dowiecie się z niego miedzy innymi tego jakich kosmetyków do makijażu używam a z jakich zrezygnowałam. Tak, więc nie rozpisuje się więcej tylko przechodzę do tematu postu.
Postanowiłam zrobić gruntowny porządek w swoim kuferku z kosmetykami do makijażu i postawić na minimalizm, bo i tak większość kosmetyków, które miałam to albo używałam ich raz kiedyś, albo wcale. Zostawiłam je tylko dlatego, że myślałam, że kiedyś je zużyje, ale tak się nie stało, bo na swoje skromne potrzeby nie jest mi aż taka duża ilości kosmetyków potrzebna. Tak więc, postawiłam na minimalizm i zostawiłam tylko: 4 tusze do rzęs, 3 żele do brwi, 2 większe paletki z cieniami i 7 pojedynczych cieni, 6 pomadek, 2 błyszczyki, 4 pudry. Zrezygnowałam z używania baz pod makijaż, różu, rozświetlacza, bronzera, podkładów i pudrów kolorowych a postawiłam na kremy CC oraz na pudry transparentne, ponieważ znacznie ułatwia mi to wykonywanie makijażu i nie muszę się martwić o dopasowanie podkładu czy pudru pod kolor skóry twarzy. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia ilości kosmetyków jaką miałam przed uporządkowaniem a jaką mam po uporządkowaniu kuferka:
Przed:

Po:

A tak wyglądają kosmetyki poukładane w kuferku:
Oczywiście dzięki kalendarzom adwentowym (bo planuje kupić jeszcze jeden tani) moja ilość kosmetyków się nieco zwiększy, ale i tak będzie znacznie mniejsza niż była teraz. Jeśli chodzi o kuferek to kupiłam go już jakiś czas temu w sklepie z chińskim rzeczami i jestem z niego bardzo zadowolona.  
 A Wy jakich kosmetyków do makijażu najczęściej używacie? 
 To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego 😘napisania.

Komentarze

  1. podoba mi sie takie podejście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalizm to najlepsze co może być w kosmetykach do makijażu. Też ostatnio zrobiłam taki mega porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super porządki. Ja od zawsze używam mało kosmetyków,w tej chwili to baza maskująca zaczerwienienia, podkład,tusz do rzęs i błyszczyk. Tak więc tego 😋 a kuferek obłędny! Śliczny kolor ma.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx