Otwieram kalendarz adwentowy z matki Q-KI

 Hej!

Dzisiaj mamy mikołajki tak, więc zgodnie z obietnicą otworzę dla Was kalendarz adwentowy z kosmetykami do makijażu z marki Q-KI. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków z tej marki a z ciekawości chciałam je wypróbować, ponieważ w ostatnim czasie używam tylko i wyłącznie tanich kosmetyków do makijażu, a oprócz tego zainteresowała mnie zawartość kalendarza. Kupiłam go już jakiś czas temu na Allegro za 99.99 zł u użytkownika, który nazywa się MagicChristmas. Za nim pokażę Wam jakie kosmetyki znajdują się w środku to najpierw pokaże Wam sam kalendarz:

1. Cienie do powiek:

2. Pusta paleta:

3. Brązowa szminka:

4. Temperówka i pędzelek:

5. Róż:

6. Paletka ze szminkami:

7. Cienie do powiek:

8. Brązowa kredka do ust:

9. Cienie do powiek:

10. Czerwona kredka do ust:

11. Lakier do paznokci:

12. Pacynka do cieni i pędzelek do ust:

13. Cienie do powiek:

14. Czerwony błyszczyk w tubce:

15. Beżowy błyszczyk w tubce:

16. Bronzer:

17. Cienie do powiek:

18. Czerwona szminka:

19. Lakier do paznokci:

20. Cienie do powiek:

21. Cienie do powiek:

22. Rozświetlacz:

23. Tusz do rzęs:

24. Cienie do powiek:

A tak prezentuje się kalendarz waz z całą zawartością:

Niestety nie podam Wam ile wynosi zawartość całego kalendarza, ponieważ te kosmetyki są wyprodukowane specjalnie pod niego. Tak czy inaczej mogę Wam go polecić, ponieważ jest tani a jego zawartość jest ciekawa.

Postanowiłam zrobić również filmik z otwierania kalendarza, który możecie zobaczyć poniżej:


Na koniec postu chciałam Wam złożyć mikołajkowe życzenia:

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘papa!

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Nigdy nie miałam takiego kalendarza. Kilka razy się przymierzałam do kupna, ostatecznie nie wybrałam nic dla siebie. Ten wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx