Moje top 3 kosmetyków do makijażu

Hej!

W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam 3 moje ulubione kosmetyki do makijażu z Action. 

Moimi ulubionymi kosmetykami do makijażu są kosmetyki z marki Max & More, które można kupić w sklepie Action w bardzo przystępnych cenach. Moje top 3 to:

1. Tusz to rzęs:

Mam już któreś z kolei opakowanie i nigdy się na nim nie zawiodłam, ponieważ:

- jest bardzo przystępny cenowo

- świetna szczoteczka

- głęboka czerń 

- nadaje rzęsą objętość

2. Cienie do powiek:

W swoim kuferku mam dwie paletki z cieniami z tej marki i z obydwóch jestem bardzo zadowolona, ponieważ:

- świetna cena

- długo utrzymują się na powiekach 

- szeroka gama kolorystyczna

- nie osypują się

- dobrze się blęndują 

3. Szminka do ust:

Ostatnim kosmetykiem z marki Max & More, którą mogę Wam polecić jest szminka do ust, ponieważ:

- niska cena

- długo utrzymuje się na ustach

- duży wybór kolorów

- świetny pigment

Za tusz do rzęs zapłaciłam 6.45zł, za szminkę do ust zapłaciłam, 6.45zł, natomiast za paletkę z cieniami do powiek zapłaciłam 9,95zł. Są to dobre jakościowe kosmetyki w bardzo przystępnej cenie. 

A Wy używacie kosmetyków z tej marki? Jeśli tak to napiszcie co jest Waszym ulubieńcem.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. nie znam marki, ale super ceny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że paletki mocno używane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tym tuszem nie przepadam. U mnie się nie sprawdził, bo się kruszy. Za to cienie są ok, mam wprawdzie inną i większą paletkę tej marki, ale jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakby u mnie sprawdził się ten tusz do rzęs :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam action podoba nosem, ale jakoś nie pomyślałam o kosmetykach od nich. Może następnym razem się skuszę? Bo ceny rzeczywiście bardzo przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kolorówki z action, ale chyba czas się na nia skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale fajne ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx