Moje mini zakupy z Allegro

 Hej!

Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam moje zakupy z Allegro. Nie mam ich dużo, ponieważ kupiłam tylko 2 kalendarze książkowe, 3 metalowe długopisy oraz kalendarz adwentowy z kosmetykami do makijażu z marki Q-KI. Tak więc  bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do pokazywania Wam moich nowych nabytków.

Jeśli chodzi o kalendarz na rok 2024 to postanowiłam kupić 2 takie same, ponieważ jeden jest dla mojej mamy a drugi dla mnie, ponieważ za równo jej jaki i mi spodobał się wygląd okładki kalendarza. Normalnie kalendarz książkowy kupiłabym w jakimś sklepie stacjonarnym, ale wszystkie terminarze, które widziałam były na rok szkolny 2023/2024, ale ja z racji tego, że ja już od dawna nie chodzę do szkoły to potrzebowałam terminarza na rok 2024 i taki udało mi się na szczęście dostać na Allegro za 24.50 za sztukę u sprzedawcy, który nazywa się Fox90. Kalendarz możecie zobaczyć poniżej:

Kolejną rzeczą, którą kupiłam u tego samego sprzedawcy są 3 metalowe długopisy. Postanowiłam je kupić, ponieważ odkąd nie chodzę do szkoły to nie mam porządnego długopisu, bo albo piszę tylko zwykłym plastikowym, albo długopisem reklamowym. Do kupna długopisów przyciągnęła mnie ich cena, ponieważ wynosi ona 2.50 za sztukę. Długopisu możecie zobaczyć poniżej:

Ostatnią rzeczą jaką kupiłam sobie na Allegro jest kalendarz adwentowy  z kosmetykami do makijażu z marki Q-KI. Postanowiłam go kupić, ponieważ nie miałam jeszcze kosmetyków z tej marki, zainteresowała mnie jego zawartość i dlatego, że w ostatnim czasie kupuję tylko i wyłącznie tanie kosmetyki do makijażu, ponieważ tanie nie oznacza wcale, że są jakieś gorsze. Postanowiłam kupić go teraz, ponieważ później może być wyprzedany, ale jego otwieranie planuję w grudniu a 6 grudnia z okazji Mikołajek planuję napisać post z otwierania kalendarza. Za kalendarz zapłaciłam 99.99 zł i kupiłam go u sprzedawcy, który nazywa się MagicChristmas. A tak prezentuje się kalendarz:

Wiem, że jego wygląd jest bardziej zodiakarski niż bożonarodzeniowy, ale zauważyłam, że nie wszystkie marki wypuszczają kalendarze z typowo świąteczną grafiką. 

Zauważyłam sama po sobie, że jak robię zakupy na Allegro to raz na jakiś czas, ale za to kupuję kilka przedmiotów naraz. Czy Wy też tak macie?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Tak,zdarza mi się kupować kilka artykułów naraz u jednego sprzedawcy. Zwykle są to gadżety czy artykuły do pieczenia 😉 a kalendarz adwentowy bardzo mi się podoba. Sama nigdy nie miałam takiego kosmetycznego kalendarza. Ale powoli obmyślam już jak ma wyglądać kalendarz adwentowy dla moich córek. Od 7 lat sama go przygotowuję i co rok jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie zawartość kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, kalendarz adwentowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx