Jakich ubrań nie lubię nosić a w jakich czuję się najlepiej

 Hej!

Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam napisać na temat ubrań, w których czuję się najlepiej oraz o takich, których nie lubię nosić. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu. 

Ubrania, których nie lubię nosić:

- gryzące swetry 

- jeansy

- krótkie spodenki

- spódniczki

- sukienki z 3/4 rękawem (chodź mam parę takich w swojej szafie)

- zbyt obszernych ubrań

- bluzek na ramiączkach

Ubrania, w których czuję się najlepiej:

- proste sukienki (najlepiej za kolana)

- bluzki za tyłek

- swetry za tyłek

- leginsy

- tuniki 

- rajstopy (ale tylko takie, które się nie zsuwają)

- skarpetki

Jeśli chodzi o buty to są to głównie:

- botki 

- adidasy

- trampki 

- japonki 

- klapki

Nie lubię za bardzo nosić balerin oraz sandałek, ale raz na jakiś czas założę. Nie noszę butów na wysokim obcasie, ponieważ mam od dziecka tak zwanego platfusa. 

Jeśli chodzi o różnego rodzaju okrycia wierzchnie to lubię nosić:

- kurtki

- ramoneski

- swetry 

- bluzy

Nie przepadam za:

- kożuchami 

- płaszczami

- marynarkami

Jeśli chodzi o torebki to bardzo lubię nosić listonoszki, ponieważ są one dla mnie najwygodniejsze i pomieszczę w nich wszystko to co najbardziej potrzebuję, ale od czasu do czasu noszę również inne torebki. 

Ubrania kupuję głównie w lumpeksach, ponieważ tam można trafić prawdziwe perełki, ale zdarza mi się od czasu do czasu kupić je w świecówce. Jeśli chodzi o buty to kupuję je głównie w Deichmannie, ponieważ jest to mój ulubiony sklep obuwniczy. Natomiast jeśli chodzi o torebki to kupuję je głównie w śmieciówkach, przez internet lub dostaję je w prezencie. 

W skrócie swój styl ubierania się mogę określić jako wygodny. Nie wiem czy to co noszę jest modne, ponieważ od pewnego czasu przestałam zwracać uwagę na modę. 

A Wy co lubicie nosić najbardziej a czego nigdy byście nie założyły?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa

Ps. 

Nie dodałam do postu żadnych przykładowych zdjęć, ponieważ każdy widzi na moich zdjęciach czy to na Facebooku czy to na blogu w czym lubię chodzić najbardziej.

Ps2.

Nie wymieniłam wszystkich rzeczy, ponieważ nie chciałam żeby post był zbyt długi.

Komentarze

  1. Ja też na co dzień stawiam na wygodę. Najczęściej spodnie i T-shirt lub bluza. Latem głównie sukienki maxi :) Podobnie jak Ty bardzo chętnie kupuję w lumpeksach.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis! ja też stawiam na wygodę i komfort :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię wygodę. Bardzo lubię sukienki maxi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie ogólnie lubię ciuszki 😂 ostatnio kupiłam dwa golfy, płaszczyk na jesień, koszulę i spodnie cargo. Nie lubię zbyt obcisłych ubrań i minispódniczek. Nie da figura 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Gryzące swetry to zmora mojego dzieciństwa, do tej pory nienawidzę. Natomiast kocham marynarki oversize oraz wszelkie płaszcze :) Pozdrawiam!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx