Recenzja szamponu do włosów This shampoo bananas z Action

 Hej!

Dawno na blogu nie było żadnej recenzji kosmetyków tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę recenzje mojego ulubionego szamponu do włosów z marki This shampoo o zapachu bananowym, który można kupić tylko i wyłącznie w Action. 

Opis:

Do wszystkich rodzajów włosów i codziennego stosowania. Dzięki temu szamponowi możesz rozkoszować się pod prysznicem wspaniałym zapachem bananów. Spraw, by Twoje włosy lśniły.

Informacja z opakowania:

Formuła nawilżająca. O zapachu bananów. Wzbogacony sokiem z aloesu. Dla wszystkich rodzajów włosów.

Sposób użycia:

Nanieść szampon na mokre włosy. Delikatnie masować skórę głowy i nasadę włosów opuszkami palców do wytworzenia się gęstej piany.

Uwaga:

Chronić przed dziećmi. Tylko do użytku zewnętrznego. Należy unikać kontaktu preparatu z oczami. Jeśli produkt dostanie się do oczów należy natychmiast przemyć czystą wodą. 

Skład:

  • Aqua,
  • Sodium Laureth Sulfate,
  • Cocamide DEA, 
  • Sodium Benzoate,
  • Potassium Sorbate,
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice

Dane techniczne:

  • Nadaje się do wszystkich kolorów włosów.
  • Odpowiedzi dla wszystkich rodzajów włosów.
  • Pojemność butelki 400 ml.
  • Szampon jest wegański.

Moja opinia:

Szampon do włosów This shampoo is banans używam już od dłuższego czasu i od początku byłam z niego zadowolona i jestem do tej pory. Oprócz bananów w swoim składzie zawiera wyciąg z aloesu. Nadaje się on do wszystkich rodzajów włosów. Moje włosy po tym szamponie są miękkie, gładkie, nie puszą się i dobrze się rozczesują. Szampon ma gęstą konsystencje, dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. W zapachu przypomina mi on sok bananowy. Jest on moim ulubionym szamponem i zawsze, gdy jestem w Action to kupuję go w hurtowych ilościach. Jeśli chodzi o jego cenę to wynosi ona 6.95zł za 400 ml szamponu.

A Wy miałyście ten szampon? Jeśli tak to napiszcie w komentarzu jak się Wam on sprawdził?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa! 

Komentarze

  1. fajnie wiedzieć, że tani i warty polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię się przekonać do kosmetyków z Action, trochę przeraża mnie jakość przy tak niskiej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego szamponu, ale ciekawa jestem zapachu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna kusił mnie ten szampon. Po twojej recenzji z pewnością po niego sięgne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D Chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx