O pobycie na Mazurach


Przez prawie ostatni tydzień byłam na Mazurach na, których to była piękna, słoneczna i upalna temperatura. Będąc na nich zwiedziłam dwa miasta Augustów, w którym byłam 2 dni oraz Gołdap, w której byłam 4 dni. Oprócz zwiedzania tych miejscowości widziałam pomnik Augusta Poniatowskiego, byłam w porcie, na wierzy ciśnień, w pijalni wód, pod tężniami, na wierzy ciśnień, parę razy na plaży oraz miałam okazję zobaczyć drugi raz w życiu lamy. Zdjęcia oraz filmik, który nagrałam na wierzy ciśnień możecie zobaczyć poniżej: 


















Filmik został nakręcony z 5 piętra wierzy ciśnień' Z wyjazdu na Mazury jestem bardzo zadowolona, ponieważ dawno tam nie byłam i chciałam bardzo zobaczyć Gołdap ze względu na tężnie pod, które lubię chodzi ze względu na swoje dolegliwości z nosem.
A Wy gdzie byłyście w tym roku na wakacjach, a może planujecie gdzieś jeszcze pojechać?
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa.

Komentarze

  1. uwielbiam mazury, a blog prezentuję się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My w tym roku brak wakacji ale za to odwiedziliśmy zoo w Chorzowie już po raz drugi i nadal nas zachwyca to miejsce. W planach mamy jeszcze zoo we Wrocławiu ale to za miesiąc :) Leci obserwacja na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To z pewnością były bardzo ciekawe wakacje. Ja też zawsze wspinam się na wszystkie dostępne wieże, bo bardzo lubię oglądać widoki z góry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tamtych rejonach jeszcze nie byliśmy, ale widzę że zdecydowanie warto! My byliśmy w Darłowie dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Mazurach, ale widzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mazurach bylam jedynie w Szczytnie:) Piękna fotorelacja :)
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx