O ostatnim pobycie w Warszawie


Hej!
Zastanawiałam się nad tym czy pisać znowu post na temat mojego pobytu w Warszawie, ale postanowiłam, że to zrobię, ponieważ jest to najprawdopodobniej ostatni wyjazd do stolicy ze względu na moje problemy zdrowotne, którymi muszę się zająć.

Będąc w Warszawie przede wszystkim zwiedziłam różne parki, ponieważ lubię bardzo chodzić po takich miejscach, miałam okazję przejechać się tramwajem turystycznym link specjalnych T oraz wybrałam się na małe zakupy podczas, których kupiłam sobie niewiele, bo tylko sukienkę, szminkę, breloczek do kluczy i lakiery do paznokci. Za równo moje mini zakupy jak i zdjęcia oraz nagranie możecie zobaczyć poniżej. Zacznę może od moich zakupów.

Sukienka:
Kupiłam ją w sklepie Kik za 30.00 zł.

Lakiery do paznokci:
Kupiłam je w sklepie Deeals za około 6.00zł każdy. 

 Szminka:
Kupiłam ją w Primarku za 6.00zł. 

Breloczek do kluczy:
Kupiłam go w Primatku za 6.00zł.

Tak jak wspominałam wyżej miałam okazję zobaczyć różne parki w Warszawie. Zdjęcia wraz z nazwami parków znajdziecie poniżej:

Park Traugutta






Park Górczewska




Park Szymanowskiego






Park Paderewskiego (Park Skaryszewski)









Park Bródnowski








Nie byłabym sobą gdybym nie przejechała się tramwajem turystycznym linii specjalnych T, który tym razem jechał inną trasą niż zazwyczaj. Podczas podróży otrzymałam pamiątkowy bilet. Oprócz tego mam pamiątkowe zdjęcia z tramwaju oraz nagrałam krótki filmik, w którym możecie zobaczyć przyjazd oraz odjazd tramwaju. Za równo zdjęcia jak i nagranie znajdziecie poniżej:



Będę bardzo tęsknić za równo za moim chłopakiem jak i naszą piękną stolicą, ale mam nadzieję, że uda mi się szybko podreperować zdrowie i odwiedzę Rolanda i Warszawę z ponownie.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Wow! Ależ piękne zdjęcia. Uwielbiam takie miejsca, nie wiedziałam że w Warszawie jest tyle doskonałych miejsc do spacerów. Breloczek z Kubusiem uroczy:)
    Serdeczne pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne miejsca i bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zrobiony ten filmik, z przyjemnością obejrzałam... A czerwona sukienka bardzo mi się podoba, czekam na zdjęcie, w którym Cię w niej zobaczę... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się marzy wypad do Warszawy. Może kiedys się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ten breloczek z Kubusia Puchatka :D Fajna fotorelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię naszą stolicę :) Odwiedziliśmy ją dwa lata temu, ale dużo miejsc jeszcze nie zwiedziliśmy. W tym roku niestety nie damy rady tam wrócić. Dużo zdrówka dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się dopiero we wrześniu, wtedy mam urlop. Te zwierzątka to chyba alpaki (lamy są większe).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx