Rzeczy z Primarka, które mogę Wam polecić


 Hej!

Jakiś czas temu na blogu pojawił się post, w którym pisałam na temat bubli z Primarka tak, więc w dzisiejszym poście postanowiłam napisać o rzeczkach, które mi się sprawdziły. Nie rozpisuję się dużej tylko przechodzę do tematu postu.

1. Leginsy:

Kupuję tylko i wyłącznie czarne leginsy, ponieważ pasują do każdej stylizacji. Jak za cenę 13zł są dobre jakościowo i się nie zsuwają.


2. Gumki do włosów:
Szukałam jakiś małych gumek, aby zawiązać na koniec warkocza. Na początku myślałam, że przy moich grubych włosach szybko pękną, ale ku mojemu zdziwieniu są wytrzymałe i niedrogie, bo za 60 sztuk gumek zapłaciłam 6zł.

3. Cienie do powiek:
W swojej kosmetyczce mam dwie paletki z cieniami z tego sklepu i z obydwóch jestem zadowolona, ponieważ ładnie wyglądają na powiekach i w miarę długo się na nich utrzymują. Za paletę o nazwie Untamed zapłaciłam 17zł natomiast za paletę, która nazywa się Ultra Violet zapłaciłam 9zł. 

4. Szminka do ust:
Postanowiłam ją kupić, ponieważ spodobał mi się jej kolor i w miarę długo utrzymuje się na ustach jak za szminkę za 6zł. Nazywa się ona Ps...Lustre a jej kolor to Rosewood Mauve .

5. Portfel:
Mam go gdzieś od dwóch lat a nadal wygląda jak nowy i spełnia moje oczekiwania, ponieważ jest mały, pojemny i wart swojej ceny, bo zapłaciłam za niego 26zł.
A Wy co polecacie z Primarka? 
W dzisiejszym poście byłoby to na tyle. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Mam kilka rzeczy z Primarka- jakieś sukienki i koszulki. Dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka ma super kolorek. Nie mam nic z Primarka, ale będę miała ten sklep na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym sklepie byłam tylko raz, wiele lat temu :) Miło zaskoczył mnie ich asortyment oraz przyjemne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic z Primarka, ale zamierzam to zmienić, bo otworzyli ten sklep w moim mieście...

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam w primarku,ale z Twoich zakupów podobają mi się paletki z cieniami do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja chciałabym się kiedyś wybrać do tego sklepu. Może otworzy się kiedyś w Opolu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd przeprowadziłam się do Szwajcarii, nie mam już dostępu do Primarka, ale w Niemczech często jeździłam. :D Mam super zestaw sportowy, kurtkę jeansową i bluzę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam jeszcze w sieci tych sklepów. Nie ma go w mojej najbliżej okolicy :( - niestety. Primarka znam tylko z 'opowiadań' i z zakupów różnych blogerk czy instagramerek. Cieszę się, że w niedrogiej cenie zakupiłaś na prawdę czadowe przedmioty, które się Tobie podobają. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx