O moich ulubionych klapkach


Hej!
W dzisiejszym poście opowiem Wam trochę o moich ulubionych i najlepszych klapkach jakie miałam okazję nosić do tej pory a są nimi klapki Kubota. Oprócz tego pokażę Wam dwie nowe pary klapek jakie kupiłam sobie w ostatnim czasie. Tak, więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.

Zacznę może od superlatyw:
  • wygodne 
  • lekkie 
  • wytrzymałe 
  • nie obcierają 
  • nie spadają ze stopy 
  • dobrze trzymają mają się stopy 
  • szeroka gama kolorów 
  • szeroka gama wzorów 
  • pasują do każdej stylizacji 
  • nadają się na każdą okazję 
  • ponadczasowe
  • łatwa dostępność
  • bywają na nie promocje
Jak dla mnie jedynym minusem w tych klapkach jest to, że podczas chodzenia piszczą, ale tyle plusów zasłania ten jeden mały minus.
Swoją pierwszą parę klapek kupiłam ponad rok temu w Biedronce i od razu je bardzo polubiłam. Przed nimi nosiłam tylko i wyłącznie japonki wykonane z pianki i z materiałowym paskiem, ponieważ było mi w nich najwygodniej, bo na moją stopę były one wybawieniem. Nie myślałam, że kiedy kol wiek znajdzie się jakieś inne zastępcze obuwie po za nimi do póki nie kupiłam klapek Kubota i ich nie założyłam. W ostatnim czasie na oficjalnej stronie sklepu Kubota kupiłam sobie kolejne dwie pary klapek. Możecie zobaczyć je poniżej:


Za każdą parę zapłaciłam 24.99, ponieważ były w promocji -50%. 
Na koniec postu chciałam pokazać Wam jak wyglądają klapki po noszeniu ich przez całe poprzednie lato:
Klapek Kubota nie zamieniłabym na żadne inne.
A Wy nosiłyście klapki Kubota? Jeśli tak to napiszcie co o nich sądzicie.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Klapek tej marki nie znałam, ale całkiem fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po domu noszę kuboty i rzeczywiście są bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych klapkach, ale wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post - uwielbiam tą różnorodność, która jest w polskiej blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w planie sobie wreszcie kupić jedną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ładne mają tam modele :) Z pewnością świetnie sprawdza się na wyjazdach nad wodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx