27.06.2017

Na temat tego co dzia艂o si臋 w stolicy 馃槉

Hej ! 
Jak Wam mijaj膮 wakacje, bo mi pod znakiem szukania pracy, kt贸r膮 mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 w ko艅cu znale藕膰. Przez ostatnie dwa tygodnie przebywa艂am w Warszawie. Pojecha艂am tam nie tylko w odwiedziny do mojego ch艂opaka, ale i  r贸wnie偶 w celu turystycznym gdzie uda艂o mi si臋 zwiedzi膰 Park Sowi艅skiego oraz now膮 cz臋艣c pla偶y nad Wis膮. Opr贸cz tego wybra艂am si臋 z Rolandem na koncert muzyki Disco Polo, podczas kt贸rego uda艂o mi si臋 zdoby膰 troch臋 autograf贸w oraz zrobi膰 sobie pami膮tkowe zdj臋cia. Wybra艂am si臋 r贸wnie偶 na ma艂e zakupy, podczas kt贸rych kupi艂am sobie bluzk臋 oraz sukienk臋. Zar贸wno moje ciuszki jak i zdj臋cia oraz autografy mo偶ecie zobaczy膰 poni偶ej:
Bluzk臋 kupi艂am w Auchan i zap艂aci艂am za ni膮 10.00 z艂.
 Sukienk臋 kupi艂am w Auchan i zap艂aci艂am za ni膮 25.00 z艂.
 Ko艂o pla偶y nad Wis艂膮:
 Park Sowi艅skiego:

 Patryk Pegza i grupa Afte Party:


 Edyta Folwarska (dziennikarka Polo TV):


 Czadoman:
Jestem zadowolona z wyjazdu i ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 kiedy b臋d臋 znowu w naszej pi臋knej stolicy, bo nie do艣膰, 偶e st臋skni艂am si臋 za moim ch艂opakiem to i ch臋tnie znowu przesz艂abym si臋 na pla偶e i do Parku Sowi艅skiego, poniewa偶 w obu tych miejscach bardzo mi si臋 podoba艂o.
Pozdrawiam i 偶ycz臋 Wam udanych wakacji :* papa ! 

15 komentarzy:

  1. Warszawa jest cudna, super, 偶臋 tam pojecha艂a艣 :), ja by艂am pare lat temu, i z ch臋ci膮 jeszcze raz bym pojecha艂a.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajnie, ze wyjazd si臋 uda艂
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciesz臋 si臋, 偶e Tw贸j wyjazd si臋 uda艂! Warszawa to naprawd臋 pi臋kne miasto i warto je odwiedzi膰! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Najwa偶niejsze, 偶e wyjazd by艂 udany :)
    Gratuluje zdobycia autograf贸w.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wida膰, 偶e wyjazd jak najbardziej udany!
    Pozdrawiam, obserwujemy? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Super, 偶e jeste艣 zadowolona z wyjazdu

    U艣miech dla Ciebie i mi艂ego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsu艅
  7. Widz臋 偶e jeste艣 fank膮 disco polo ;)
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rczej nie :-) Bardziej moj chlopak. Ja poszlam po to,aby nie robic mu przykrosci i tez dlatego,ze zbieram autografy. Pozdrawiam ;-)

      Usu艅
  8. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e wyjazd si臋 uda艂 :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ciekawy wypad :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e wyjazd si臋 uda艂!
    Powodzenia w znalezieniu pracy :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  11. Fajnie, ze wyjazd si臋 uda艂
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsu艅
  12. After party bardzo lubi臋 . Pi臋knie wygl膮dasz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅