07.06.2017

Jakie kosmetyki zabieram na wyjazd 馃檭

Hej !
W dzisiejszym po艣cie w zwi膮zku z tym, 偶e wielkimi krokami zbli偶aj膮 si臋 wakacje postanowi艂am, 偶e poka偶臋 Wam kosmetyki jakie towarzysz膮 mi w podr贸偶y.
1. Do piel臋gnacji twarzy:
- krem Nivea 
- krem BB
2. Do piel臋gnacji ust:
- poadka Baby Lips
3. Do piel臋gnacji cia艂a:
- nawil偶aj膮cy krem pod prysznic
4. Do piel臋gnacji w艂os贸w:
- szampon dla dzieci 
- szczotka Tangle Teezer
5. Do makija偶u:
- cienie do powiek
- tusz do rz臋s
- puder
- produkt 3 w 1 
- pomadka
6. Do paznokci:
- pilniczek 
- lakiery 
- p艂atki kosmetyczne 
- zmywacz
Opr贸cz tego zabieram r贸wnie偶 ze sob膮 jakie艣 perfumy:
A wy jakie kosmetyki zabieracie w podr贸偶?
Pozdrawiam i do nast臋pnego napisania :* papa !

14 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw skomponowa艂a艣.

    OdpowiedzUsu艅
  2. tak偶e u偶ywam tego pudru :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Przepi臋kny Blog *.*
    Co艣 czuj臋,偶e b臋d臋 wpada艂a tu cz臋艣ciej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja to nigdy nie potrafi臋 zdecydowa膰 co ze sob膮 zabra膰 :D Zazwyczaj zabieram po艂ow臋 kosmetyk贸w, kt贸re i tak s膮 mi niepotrzebne :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. ca艂kiem spora kosmetyczka! Nas dalekie wyprawy nauczy艂y, 偶e najwa偶niejszy jest 艣rodek do mycia i antyperspirant! W mniej ekstremalne tereny lubi臋 zabra膰 malowid艂a, perfumy i prostownic臋... tak jestem od niej uzale偶niona!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Fajny pomys艂 na post :D lubi臋 przegl膮da膰 takie wpisy;)


    Zapraszam;* odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacj臋 ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. obowi膮zkowy niezb臋dnik w podr贸偶y, ja zabieram prawie 偶e to samo co ty ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艣liczny blog!
    Super zestaw zaproponowa艂a艣. Ja zabieram zazwyczaj kosmetyki w wersji mini. Wszystko upycha w kosmetyczk臋 i jazda! :D
    Pozdrawiam, Natalia z PZZO

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mhyyy ? to zale偶y jak d艂ugo ma trwa膰 ta podr贸偶, ale gdyby czas nieby艂 okre艣lony to zawsze bior臋 kosmetyczk臋.
    艢liczny blog
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. bardzo przydatny zestaw bez zb臋dnych kosmetyk贸w :)
    wiele z nich u偶ywam polecam i r贸wnie偶 wezm臋 na wyjazd :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ciekawy post. Ja jak gdzie艣 jad臋 to zawsze czego艣 zapomn臋 :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsu艅
  12. Super blog! uwielbiam te perfumy, zapraszam r贸wnie偶 do siebie :D
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Dobry wyb贸r! Krem BB sama zawsze mam przy sobie :)

    OdpowiedzUsu艅