14.06.2017

Tego jeszcze o mnie nie wiecie 馃構

Hej !
W dzisiejszym po艣cie postanowi艂am, 偶e napisz臋 o 10 faktach z mojego 偶ycia nad, kt贸rym zastanawia艂am si 臋 bardzo d艂ugo czy si臋 z Wami nimi podzieli膰, ale w ko艅cu dosz艂am do wniosku, 偶e to zrobi臋, bo nie po to prowadz臋 ten blog prawie 4 lata 偶eby mie膰 przed Wami jakie艣 wielkie tajemnice.
1. Nie na widz臋 ba艂aganu.
Gdy widz臋 gdzie艣 syf to od razu zaczynam 藕le si臋 czu膰 i dostaj臋 sza艂u.
2. Mam problem z ortografi膮 i gramatyk膮.
Od dziecka mam z tym problem i pomimo wielu 膰wicze艅 i tak nie mog臋 sobie tego przyswoi膰.
3. Mam fio艂a na punkcie blogowania.
Poco mie膰 jeden blog jak mo偶na mie膰 tak jak ja cztery.
4. Mam 艣wita na punkcie Hello Kitty.
Od dawna zwariowa艂am na punkcie tego kotka do tego stopnia, 偶e zacz臋艂am kupowa膰 sobie z nim r贸偶ne rzeczy.
5. Nie lubi臋 pisa膰 czarnym d艂ugopisem.
Gdy mam co艣 nim napisa膰 to od razu odechciewa mi si臋 tego robi膰.
6. Jestem od dziecka osob膮 niepe艂nosprawn膮.
Gdy lekarze wylecz膮 mnie z jednej choroby to za jaki艣 czas przyp臋ta mi si臋 kolejna.
7. Jestem od 10 lat ateistk膮.
Dosz艂am do wniosku, 偶e religi臋 i Boga wymy艣lili sobie ludzie, wi臋c poco si臋 modli膰.
8. Lubi臋 pomaga膰 innym.
Cho膰 sama mam nie wiele to po mimo tego i tak podziel臋 si臋 z kim艣 tym co mam. 
9. Od paru lat ogl膮dam g艂贸wnie programy z grupy ITI.
Uwa偶am, 偶e TVN i jego rodzime stacje maj膮 najciekawsz膮 ofert臋 programow膮.
10. Mam bardzo s艂ab膮 siln膮 wol臋.
Co z tego jak przez jaki艣 czas b臋d臋 si臋 trzyma艂a wyznaczonego przez siebie celu jak i tak p贸藕niej b臋dzie tak samo.
Mo偶e za jaki艣 czas pojawi膮 si臋 kolejne fakty z mojego 偶ycia. Pozdrawiam i do nast臋pnego napisania :* papa!

7 komentarzy:

  1. Ciekawe fakty :), ja te偶 nie lubi臋 ba艂aganu, od razu musz臋 go posprz膮ta膰.
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  2. Magiczny post, no naprawd臋 fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciekawe fakciki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Moim zdaniem lepiej jest mie膰 jeden blog i wk艂ada膰 w niego jak najwi臋cej serducha ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Moim zdaniem lepiej jest mie膰 jeden blog i wk艂ada膰 w niego jak najwi臋cej serducha ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. ja od dziecka by艂am humanistk膮 i nigdy nie mia艂am problem贸w na polskim, co innego na matematyce i naukach 艣cis艂ych,
    podziwiam ci臋 偶e prowadzisz a偶 4 blogi, bo wiem 偶e to nie jest 艂atwe ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja w艂a艣nie uwielbiam pisa膰 czarnym d艂ugopisem. Te偶 mam problemy z gramatyk膮 i ortografi膮.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅