Tego jeszcze o mnie nie wiecie 😋

Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę o 10 faktach z mojego życia nad, którym zastanawiałam si ę bardzo długo czy się z Wami nimi podzielić, ale w końcu doszłam do wniosku, że to zrobię, bo nie po to prowadzę ten blog prawie 4 lata żeby mieć przed Wami jakieś wielkie tajemnice.
1. Nie na widzę bałaganu.
Gdy widzę gdzieś syf to od razu zaczynam źle się czuć i dostaję szału.
2. Mam problem z ortografią i gramatyką.
Od dziecka mam z tym problem i pomimo wielu ćwiczeń i tak nie mogę sobie tego przyswoić.
3. Mam fioła na punkcie blogowania.
Poco mieć jeden blog jak można mieć tak jak ja cztery.
4. Mam świta na punkcie Hello Kitty.
Od dawna zwariowałam na punkcie tego kotka do tego stopnia, że zaczęłam kupować sobie z nim różne rzeczy.
5. Nie lubię pisać czarnym długopisem.
Gdy mam coś nim napisać to od razu odechciewa mi się tego robić.
6. Jestem od dziecka osobą niepełnosprawną.
Gdy lekarze wyleczą mnie z jednej choroby to za jakiś czas przypęta mi się kolejna.
7. Jestem od 10 lat ateistką.
Doszłam do wniosku, że religię i Boga wymyślili sobie ludzie, więc poco się modlić.
8. Lubię pomagać innym.
Choć sama mam nie wiele to po mimo tego i tak podzielę się z kimś tym co mam. 
9. Od paru lat oglądam głównie programy z grupy ITI.
Uważam, że TVN i jego rodzime stacje mają najciekawszą ofertę programową.
10. Mam bardzo słabą silną wolę.
Co z tego jak przez jakiś czas będę się trzymała wyznaczonego przez siebie celu jak i tak później będzie tak samo.
Może za jakiś czas pojawią się kolejne fakty z mojego życia. Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa!

Komentarze

  1. Ciekawe fakty :), ja też nie lubię bałaganu, od razu muszę go posprzątać.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe fakciki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem lepiej jest mieć jeden blog i wkładać w niego jak najwięcej serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem lepiej jest mieć jeden blog i wkładać w niego jak najwięcej serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od dziecka byłam humanistką i nigdy nie miałam problemów na polskim, co innego na matematyce i naukach ścisłych,
    podziwiam cię że prowadzisz aż 4 blogi, bo wiem że to nie jest łatwe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie uwielbiam pisać czarnym długopisem. Też mam problemy z gramatyką i ortografią.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cztery blogi??? Super. A jesteś na instagramie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx