14.07.2017

Kolorowe go艂臋bie 馃槈

Hej ! 
Co tam u Was, bo ja wr贸ci艂am z powrotem do Warszawy a to dlatego, 偶e dosta艂am prac臋. Na razie co prawda jestem co prawda na okres pr贸bny, ale mam nadziej臋, 偶e zostan臋 w niej na d艂u偶ej. Dawno na moim blogu nie by艂o stylizacji taki, wi臋c postanowi艂am, 偶e w dzisiejszym po艣cie si臋 ona pojawi.
Do brzoskwiniowej sukienki z nadrukiem postanowi艂am dopasowa膰 czarny d艂u偶szy sweterek, natomiast na nogach mia艂am czarne sanda艂ki z diamencikami, kt贸rych niestety nie wida膰 na zdj臋ciach, ale mam nadziej臋, 偶e mi to wybaczycie ;) . Jako dodatki postanowi艂am dobra膰 br膮zow膮 torebk臋 z diamencikami oraz z艂oto-bia艂e kolczyki ze wzorem.



Sukienka - Cary
Buty - Chi艅czyk
Torebka - Cayman
Sweter - H&M
Zdj臋cia by艂y robione podczas spaceru po Starym Mie艣cie w Warszawie.
Pozdrawiam i do nast臋pnego napisania :* papa !

12 komentarzy:

  1. Jakie urocz臋 go艂abki, nie widzia艂am takich nigdzie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Urocze ptaki, nigdy nie widzia艂am, ani nie wiedzia艂am, 偶e s膮 kolorowe go艂臋bie.
    呕ycz臋 udanych wakacji :)

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. O chcia艂abym kiedys potrzyma膰 go艂臋bia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale super zdj臋cia! :) Ptaki cudowne, a gdzie dosta艂a艣 prac臋? Opiszesz w po艣cie sw贸j pierwszy dzie艅 w nowym miejscu?

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne s膮 te go艂臋bie :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jakie cudowne :)
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudne go艂膮bki! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsu艅