To już 11 urodziny bloga


Hej!
W tym roku mój blog kończy już 11 lat. Szczerze mówiąc to nie spodziewałam się, że będę prowadzić go tak długo, ponieważ planowałam po 10 urodzinach go zamknąć, ale w ostatnim czasie wróciła mi wena do pisania postów tak, więc postanowiłam, że będę prowadziła go dalej. Choć w ostatnim czasie spadła mi nieco statystyka bloga to i tak chciałam podziękować Wam za każdy komentarz, każde wyświetlenie i za każdą obserwacje, bo to motywuje mnie również do dalszego prowadzenia bloga. Jeśli chodzi o statystki bloga to wyglądają one następująco:
- liczba postów: 545
- liczba komentarzy: 9890
- liczba wyświetleń: ok. 371.525
- liczba obserwatorów: 892
Na koniec postu z okazji 11 urodzi bloga postanowiłam, że zdradzę Wam 11 jego sekretów.
1. Mój blog nigdy nie osiągnął progu 1000 obserwatorów.
2. Od pewnego czasu nie wiem dlaczego, ale spadła na nim ilość obserwatorów.
3. W ostatnim czasie mój blog komentuje mniej osób niż kiedyś.
4. Miewam dni, w których myślę o zamknięciu bloga.
5. Zdarza mi się, że brakuje mi pomysłów na posty.
6. Od pewnego czasu posty na blogu pojawiają się średnio co 2 tygodnie, ponieważ doszłam do wniosku, że raz w tygodniu to za często.
7. Nigdy nie kupowałam szablonów na bloga. Robię je sama albo ewentualnie szukam darmowego w Internecie i robię do niego pasujący nagłówek.
8. Kiedyś w postach nie wstawiałam obrazków. Postanowiłam zacząć to robić, ponieważ dzięki nim lepiej one wyglądają.
9. Kiedyś mój blog miał więcej stron w pasu menu.
10. Kiedyś jedna blogerka napisała hejtujący post na temat mojego bloga, którym się wcale nie przejęłam.
11. Adres mojego bloga czyta się przez si a nie ś tak samo mój pseudonim.
💙Jeszcze raz za wszystko Wam dziękuje!💙
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx