Dlaczego zrezygnowałam z tanich kosmetyków do makijażu


Hej!
Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam, że opowiem Wam pokrótce dlaczego musiałam zrezygnować z tanich kosmetyków do makijażu. Oprócz tego postanowiłam, że pokażę Wam jak na chwilę obecną wygląda mój kuferek z kosmetykami kolorowymi. Tak więc nie rozpisuje się więcej tylko przechodzę do tematu postu. Wiem, że pisałam nieraz, że lubię tanie kosmetyki kolorowe, ale niestety od pewnego czasu mam na nie alergie w postaci łzawiących oczów oraz kataru siennego tak, więc niestety, albo i stety musiałam z nich zrezygnować. Postanowiłam, że pozbędę się ich i postawie tylko i wyłącznie na sprawdzone marki jakimi dla mnie są między innymi, Catrice, Makeup Revolution, Eveline czy Bell. Kosmetyki z tych marek są przystępne cenowo i nigdy one mnie nie uczulały. Szczerze mówiąc to żałuję teraz tego, że używałam tanich kosmetyków do makijażu, bo patrzyłam tylko na to jak one się prezentują na oczach czy ustach oraz na to, że są w bardzo przystępnej cenie zapominając o tym, co jest najważniejsze a mianowicie o zdrowiu. Jeśli Wy macie jakieś uczulenie po kolorówce to z niej zrezygnujcie, bo jest tyle marek kosmetycznych, które z pewnością Was nie uczulą i dadzą Wam komfort w noszenia makijażu.

Jeśli, natomiast chodzi o mój kuferek to wygląda on na chwilę obecną tak:

Moja ilość kosmetyków wygląda następująco:
Pozbyłam się głównie kosmetyków z maki Sence oraz Q-ki, ponieważ one najbardziej mnie uczulały, ale i nie tylko, bo też znalazły się między innymi cienie od powiek z Max & More, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że są one już stare i dlatego boję się ich używać.

Tych kosmetyków pozbyłam się raz na zawsze:

Wiem, że mam o wiele mniej kosmetyków, ale zaczęłam patrzeć na jakość a nie ilość i szczerze mówiąc jak na moje umiejętności makijażowe taka ilość jest w zupełności wystarczająca.
A Wy miałyście jakieś uczulenie na kosmetyki do makijażu? 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Wow, sporo tych kosmatyków posiadasz :) Ja używam jedynie tuszu do rzęs
    Potym jak przestałam się malować poprawiła mi sie cera :)
    NIgdy nie bylam uczulona na żadne kosmetyki, co jest dziwne bo uczulona jestem prawie na wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam kosmetyków hipoalergicznych, ponieważ miałam wcześniej problem z alergią.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx