Hej!
W najbliższą sobotę kończę 34 lata. Tak, więc postanowiłam, że dzisiejszy post napiszę w postać tak zwanych "Złotych Myśli", ponieważ chciałam trochę powrócić do czasów dzieciństwa i w ten sposób chociaż trochę się odmłodzić. Jeśli ktoś z Was nie wie co to są "Złotych Myśli" to już Wam wyjaśniam.
"Złote Myśli" - była to szkolna zabawa, która polegała na udzieleniu odpowiedzi na kilkanaście lub więcej pytań, które były zapisywane w zeszycie w kratkę lub w linię. W takim zeszycie nie mogło zabraknąć strony tytułowej ze swoim imieniem i nazwiskiem. Na następnej stronie właściciel zeszytu zapisywał ponumerowane pytania. Taki zeszyt dawało się znajomym, który odpowiadali na pytania w nim zawarte. 
1. Imię i nazwisko:
Justyna Parucka.
2. Data urodzenia:
23 marca 1990 rok.
3. Miejsce urodzenia:
Konin.
4. Data imienin:
14 kwietnia.
5. Znak zodiaku:
Baran.
6. Pseudonim:
Jusinx (czyta się przez si a nie ś)
7. Czy masz rodzeństwo:
Mam dwóch braci.
8. Kolor oczu:
Brązowy.
9. Ulubiona pora roku:
Wiosna.
10. Ulubiony dzień tygodnia:
Nie mam.
11. Ulubiona piosenkarka:
Magdalena Tul.
12. Ulubiony aktor, aktorka:
Nie mam.
13. Ulubiony kolor:
Niebieski.
14. Największe marzenie:
Chciałabym w końcu schudnąć i być zdrowa.
15. Co lubisz robić:
Lubię: blogować, zbierać autografy, spacerować.

Postanowiłam, że wybiorę takie pytania, które się nie postarzały i można na nie odpowiedzieć po latach.
A Wy prowadziłyście w czasach podstawówki taki zeszyt?
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Taaak! Pamiętam, że prowadziłam taki zeszyt. Dzięki za miłe przypomnienie mi tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez miałam taki zeszyt ale u nas (rocznik 95) mówiliśmy na to pele-mele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za Twoje zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości treści. To naprawdę doceniane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx