Jak robię grafikę bez użycia programów


Hej!
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę na temat tego jak robię grafikę komputerową bez użycia programu do tego przeznaczonego. Tak, więc nie rozpisuje się więcej tylko przechodzę do tematu postu.
Odkąd mam nowego laptopa to nie wiem dlaczego, ale nie działa mi na nim najprostszy program do tworzenia grafiki komputerowej jakim jest Photofiltre. Tak, więc postanowiłam, że grafikę na swoje blogi będę robić przez różne strony do tworzenia grafiki komputerowej online. Niektóre z nich służą między innymi do robienia napisów inne zaś na przykład do usuwania tła ze zdjęcia, niechcianego elementu na zdjęciu, czy do robienia kolaży i buttonów. Linki do nich znajdziecie poniżej:
 Strona do robienia grafiki: 
Strona do robienia napisów: 
Strona do usuwania niechcianych elementów ze zdjęcia: 
Strona do robienia kolarzy:
Generator buttonów 
Strona do usuwania tła ze zdjęcia:
A tak wyglądają moje przykładowe prace zrobione za pomocą strony Canva.com: 






Wiem, że kiedyś pojawił się już podobny post na blogu,  ale postanowiłam, że w dzisiejszym napiszę o najlepszych z najlepszych stronach do robienia grafiki moim zdaniem.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Super, bardzo mi pomogłaś dzisiejszym wpisem. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem jakimś na plejada.pl natknęłam się na wpis Rolanda sprzed pół roku, z sierpnia: "Justyna odeszła ode mnie". Poruszył mnie ten wpis. Rolandowi ewidentnie bardzo na Tobie zależało. Tak mi przykro, że się rozstaliście. Pamiętam, jak oboje byliście kiedyś gośćmi w jakiejś audycji radiowej, widziałam jakiś czas temu nagranie ze studia, chyba na youtube, tak przyjemnie było na Was patrzeć, radość z tego, że jesteście parą wprost z obojga Was emanowała. Zrobiło mi się smutno, że się rozstaliście. Uważam, że Roland jest może i niezłym oryginałem, ale to wartościowy człowiek. Nie jest też wcale pozbawiony talentów, w tym muzycznego - przeciwnie. Ech, naprawdę przykro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzenie grafiki to nie moja bajka, ale Tobie wychodzi to świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx