Hej!
Co tam u Was, bo u mnie ok. W dzisiejszym poście postanowiłam, że wstawię mini haul zakupowy z drogerii Hebe, ponieważ dawno nie było na moim blogu postu o takiej tematyce. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu. 
Będąc w ostatnim czasie w Hebe zauważyłam, że są różne ciekawe promocje na kosmetyki kolorowe tak, więc postanowiłam, że kupię sobie coś droższego, bo w mojej kosmetyczce są przede wszystkim tanie kosmetyki, ale postanowiłam, że od czasu do czasu kupię sobie jakieś droższe. Będąc na zakupach kupiłam sobie:
Cień do powiek z marki Catrice:
Zapłaciłam za niego 12.29zł.
Szminka z marki Catrice. Jej numer koloru to 50.
Zapłaciłam za nią 18.69zł.
Żel do brwi z marki Catrice.
Zapłaciłam za niego 18.69zł
Puder Matujący z marki Catrice.
Zapłaciłam za niego 15.69zł.
Trzy lakiery do paznokci z marki Essence.
Zapłaciłam 7.59zł za sztukę.
Jak zauważyłyście kosmetyki do makijażu są z marki Catrice, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych a dawno nic z niej nie miałam, natomiast jeśli chodzi o lakiery do paznokci to są one z marki Essence i jeśli mam być z Wami szczera to mam pierwszy raz w życiu jakieś kosmetyki z tej marki. Postanowiłam, że kupię, lakiery z tej marki, ponieważ spodobał mi się różowy lakier z brokatem a oprócz tego postanowiłam, że kupię sobie również brokatowy srebrny oraz bezbarwny, ponieważ takich kolorów używam najczęściej.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Kolor szminki i cieni bardzo mi się podoba :)
    Szkoda, że w moim mieście nie ma Hebe ^^
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie byłam w Hebe. Te lakiery mają mega kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx