Co się u mnie działo w ostatnim czasie


Hej !
Co tam u Was? U mnie przez ostatnie dni trochę się działo tak, więc postanowiłam, że się z Wami tym podzielę. Tak, więc nie rozpisuję się już bardziej tylko przechodzę do tematu postu.

Na początku sierpnia wybrałam się wraz z moimi rodzicami na parę dni do Zielonej Góry. Będąc w niej zwiedziłam między innymi palmiarnię oraz starówkę. Dzień po powrocie z Zielonej góry wybrałam się na trzy dni do Warszawy w odwiedziny do Rolanda, natomiast parę dni później przyjechał on od do mnie na prawie tydzień. Podczas pobytu Rolanda w Koninie pojechaliśmy między innymi do Lichenia, Starego Konina czy na imprezę mojej babci i mojego dziadka. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z: Zielonej Góry, Lichenia, Starego Konina czy z jubileuszu mojej babci oraz mojego dziadka.

Zielona Góra:







Licheń:


Park w Starym Koninie:



80 urodziny mojego dziadka i 60 rocznica ślubu babci i dziadka:


I to byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Przepraszam Was za to, że napisałam go w telegraficznym skrócie, ale jakoś nie miałam weny do pisania długiego postu.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx