10 faktów na temat mojego boga



Hej !
Co tam u Was ? W ostatnim poście pisałam 30 faktów o mnie tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę 10 faktów o moim blogu. Tak, więc nie rozpisuję się dużej tylko przechodzę do tematu postu.

  1. Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga o sobie.
  2. Kiedyś mój blog istniał pod adresem jusinks.blogspot.com
  3. Postanowiłam, że przeniosę go na ten blog, ponieważ kiedyś bardzo przejmowałam się hejtem. 
  4. Grafikę na boga robię głównie sama, ale zdarza mi się też korzystać z darmowych szablonów jak nie mam pomysłu na jego wykonanie. 
  5. Szablony na boga powstają przy użyciu kodów CSS, ponieważ nie znam się na kodach HTML. 
  6. Nieraz brakuje mi pomysłu na stworzenie jakiegoś fajnego nagłówka.
  7. Nieraz brakuje mi pomysłu na posty.
  8. Jak mam jakiś pomysł na post to zapisuję go w zeszycie.
  9. Zdarza mi się pisać posty z błędami.
  10. Dziękuję wam za każde wyświetlenie, każdy komentarz oraz każdą obserwację.
Na szczęście w dzisiejszym poście jakoś te fakty udało mi się sensownie poukładać. Przepraszam Was za to, że znowu pojawił się post z fatami, ale pomyślałam sobie, że skoro były fakty o mnie to teraz czas na fakty o blogu.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ciekawe fakty:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też brakuje pomysłów i motywacji, dlatego często przerwy robiłam :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ba... ja też popełniam błędy. Dzięki Bogu pomysły mam. Ja za to dopieszczam... chyba z przesadą. haha Choć pragnę dać co najlepsze, bo moja rodzina blogowa na to zasługuje. :) Kochana ja też Ci dziękuję za wsparcie. Uściski wielkie, niech ten dzień będzie pełen radości. :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że napisałaś ten post. Ja też pomysły na posty zapisuje w zeszycie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez wiele lat miałam szablon zrobiony przez Ciebie i bardzo mi się podobał. Masz do tego dryg :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z rajskiej wyspy! :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jeszcze Twojego bloga prowadzonego na starym adresie :) Bardzo ładnie kochana rozwinęłaś swój internetowy zakątek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się zdaża, że nie mam pomysłów na post. A błędy też mi się zdarzają, zwłaszcza gdy piszę post z Tel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też miałam 2 nazwy bloga, obecnie można mnie spotkać na jasminengirl.pl, ogólnie grafikę robiłam sama, chociaż z przejściem na własną domenę pomagał mi znajomy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx