Recenzja pędzli do makijażu z sieciówki Cropp

Hej !
Bardzo dawno na moim blogu nie było żadnej recenzji tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście ją napiszę. Będzie to recenzja pędzli do makijażu, które kupiłam sobie gdzieś pół roku w Croppie. Szczerze mówiąc byłam pod wielkim zaskoczeniem jak je zobaczyłam w sklepie, ponieważ nigdy w Croppie nie było żadnych przyborów do do makijażu, ale nie ważne. Ważne jest to., że ślicznie wyglądają i super się sprawują o czym przekonacie się oglądają krótki film na ich temat oraz czytając recenzję.


Zestaw składa się z czerech pędzli: do ust, cieni, różu i pudru. Wykonane są one ze sztucznego włosia, które jest zbite i równo przycięte. Ich skuwka zrobiona jest z metalu, natomiast trzonki wykonane są z plastiku i swoim kształtem przypominają róg jednorożca. 
Pędzel do pudru:
Delikatnie nakłada się nim produkt. Dobrze dopasowuje się do twarzy i nie pozostawia smug oraz niedociągnięć.
Pędzel do cieni:
W miarę profesjonalnie nakłada się nimi cienie i rozblendowuje je. Co daje całkiem efektowny makijaż oka.
Pędzel do różu:
Świetnie dopasowuje się do policzków oraz delikatnie i subtelnie nakłada się nim róż.
Pędzel do ust:
Niestety nie napiszę Wam nic na jego temat, ponieważ go nie używałam.
Jak za zestaw pędzli za 50 zł to nie mam powodów do narzekań. Przepraszam Was za to, że recenzja jest taka krótka, ale szczerze to nie wiem co można więcej pisać na temat pędzli do makijażu. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa!

Komentarze

  1. Nie wiedziałam,że w Croppie są pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam, ale są prześlicznie wykonane. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że cropp ma w swojej ofercie również pędzle, ciekawie wyglądają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam że w croppie są pędzle :o
    olsonbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że mają pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że ten sklep ma pędzle w asortymencie :)
    świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez nie wiedziałam, ze takie rzeczy ma Cropp.
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze w Croppie ich nie widziałam, ale zapowiadają fajnie! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm, w sumie jest to fajna opcja na zaopatrzenie się w pędzle dla osób początkujących, które nie mają zamiaru wydawać na nie miliony monet. Ja osobiście się na nie nie skuszę, ponieważ mam już swój zestaw pędzli z Hakuro i Inglota.

    MÓJ BLOG - EWKA PILV

    OdpowiedzUsuń
  10. Poodobne widziałam na alie, ale nie odważyłam się zamówić :D

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie jestem jedyna, która nie wiedziała, że Cropp wypuścił pędzle :D Wyglądają bardzo ciekawie, może dla osób początkujących byłyby w sam raz :)
    Ciekawy blog - obserwuję! Zapraszam rownież do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę nie wiedziałam, że w Croppie można dostać pędzle do makijażu. Na pewno się za nimi rozejrzę przy okazji.😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet spoko,może się zaopatrzę, bo moje już wołają o pomoc...

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely brush set!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygladaja ale chyba zbyt kolorowo jak dla mnie. Super post
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzli w ogóle nie używam. A mam inne pytanie: dlaczego zrezygnowałaś z pisania kartek z pamiętnika? Pamiętam, że czytałam je kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak jezdze do Warszawy to nie mam nato czasu a pozatym nic ciekawego sie umnie nie dzieje.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Ooo, nie wiedziałam, że mają w asortymencie pędzle :)
    Bardzo fajne, stylowe wykonanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak osoby powyżej nie wiedziałam że w Croppie są pędzle :) Wyglądają na fajnie wykonane!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwszym podejściu do pędzli stwierdziłam, że to nie dla mnie i zostałam wierna gąbeczką. Ale fajne rogi jednorożca ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. pedzle w cropie Oo ? Ale się pieknie prezentują i to najważniejsze! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają uroczo ;) fajne wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx