Instrukcja na mój autorski kok

Hej !
Lato w pełni tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście zrobię tutorial na kok jaki noszę w upalne dni. Do jego zrobienia będzie potrzebna tylko i wyłącznie jedna gumka.



1. Robimy wysoki kucyk:
 2. Bierzemy nasze włosy do ręki:
 3. Zaczynamy je skręcać w jedną stronę:
4. Gdy już je trochę skręciliśmy to obwijamy je dookoła. Ilość skrętów i obwinięć zależy od długości naszych włosów . W moim przypadku będą to trzy razy:
5. Zakładamy gumkę na skończony kok:
A tak prezentuje się skończona fryzura:
Poniżej możecie zobaczyć krótki filmik instruktażowy, w którym pokazuję Wam jak krok po kroku zrobić ten kok:
Mam nadzieję, że wszystko Wam jasno wytłumaczyłam, ponieważ ja w wyjaśnianiu czegoś jetem słaba.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Nie lubię takiego wysokiego koka, na czubku głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam za krótkie włosy, żeby zrobić tak fajnego koka, ale u Ciebie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kok najlepsza fryzura na upały, fajny tutorial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie to fajnie wygląda ja z odsłoniętym wysokim czołem nie czuję się dobrze w takich fryzurach dlatego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taki kok :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie prezentuje sie taki kok. Ja niestety po ostatniej wizycie u fryzjera i ścięciu włosów koka nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mało włosów na głowie ale udaje mi się go zrobić hehe i bardzo fajna instrukcja :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam koki po domu, gdy wychodzę zdecydowanie wybieram rozpuszczone włosy!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Robie koka dokładnie w ten sam sposób :)
    Podpowiem Ci inny pomysł. Zapleć najpierw warkocza, a dopiero zrób koka. Zobaczysz jaki fajny wyjdzie.

    Zapraszam na nowy post! A w nim relacja z Open'era ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz.
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham chodzić w kokach tylko takich bardziej luźniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to jest bardziej chaotyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki kok jest najlepszy :) Uwielbiam taką fryzurkę zwłaszcza w lecie, kiedy upały dają się we znaki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. W upały taki kok jest najlepszy :) Teraz mam krótką fryzurkę, więc nie mam jak, ale kiedyś też robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda :D Ja zazwczaj łapię włosy i spinam jak leci bo nie mam zdolności do fryzur hah :D

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super opcja, szczególnie teraz latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, to the best fryzura na upały. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx