17.05.2017

I znowu w Warszawie 馃槈

Hej !
W dzisiejszym po艣cie postanowi艂am, 偶e na pisze na temat tego co znowu robi艂am w Warszawie. Je艣li jeste艣cie ciekawe dlaczego ponownie wybra艂am sie do stolicy do zapraszam Was do przeczytania postu.
Jak zauwa偶yli艣cie napisa艂am, 偶e z nowu a to dlatego, 偶e jak niekt贸re z Was wiedz膮 by艂am tam dok艂adnie w weekend Majowy. Tym razem pojecha艂am do Warszawy, poniewa偶 nie do艣膰, 偶e st臋skni艂am si臋 za Rolanem to i bardzo chcia艂amby膰 na koncercie Magdaleny Tul. Opr贸cz tego by艂am zwiedza膰 plan  budowy III lini Metra, pod budynkiem stacji TVN oraz nie odby艂o si臋 bez  drobnych zakup贸w, ale o tym wszystkim po kolej.
W pi膮tek wybra艂a si臋 na ma艂e zakupy podczas, kt贸rych kupi艂am sobie trzy bluzki. Dwie pierwsze pochodz膮 ze sklepu Terranova, natoiast trzecia z marketu Auchana. Mo偶ecie zobaczy膰 je na poni偶szych zdj臋ciach:


W sobot臋 wybra艂am si臋 z Rolandem na zwiedzanie planu budowy III lini Metra. Podczas zwiedzania zrobi艂am kilka zdj臋膰, poniewa偶 by艂am zachwycona budow膮, a opr贸cz tego mam pami膮tkowe zdj臋cie z Krecikiem i Bilecikiem. Wszystkie zdj臋cia mo偶ecie zobaczy膰 poni偶ej:







Wieczorem nadszed艂 przeze mnie wyczekiwany koncert, k贸ry by艂 naprawd臋 fajny. Przed nim uda艂o mi si臋 uda艂o mi si臋 zrobi膰 pai膮tkowe zdj臋cie z Magd膮, dosta膰 autografy oraz chwil臋 porozmawia膰. Zdj臋cia jak i nagrania z koncertu mo偶ecie zobaczy膰 poni偶ej:











Je艣li chodzi o niedziel臋 to wybrali艣my si臋 pod budynek stacji TVN w celu zdobycia nowych autograf贸w od go艣ci programu Dzie艅 Dobry TVN. Opr贸cz nich mam r贸wnie偶 pami膮tkowe zdj臋cia z gwiazdami. Za r贸wno zdj臋cia jak i autografy mo偶ecie zobaczy膰 poni偶ej:
Edyta Zaj膮c - 呕e藕niczak:

 Gra偶yna Torbicka:

 Gra偶yn 艁obaszewska:

Nast臋pny wyjazd do Warszawy planuj臋 na czerwiec i szczerze m贸wi膮c ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 za r贸wno kolejnego spotkania z ch艂opakiem jak i samego wyjazdu do stolicy. 
A Wy jak sp臋dzi艂y艣cie weekend ?
Pozdrawiam i do nast臋pnego napisania :* pap !

22 komentarze:

  1. O te偶 by艂am w warszawie, ale tylko na zakupach :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo 艂adne zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. mia艂a艣 bardzo udany weekend ;) super! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietna relacja, super. Pozdrawiam.馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wow, super, 偶e spotka艂a艣 tyle os贸b! Gratuluj臋 :) Te偶 niedawno by艂am w Warszawie, 艣wietne miasto ♥

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja w tamten weekend odpoczywa艂am, po powrocie z tygodniowego pobytu w Niemczech :)

    Zapraszam do mnie -> http://agrafka-blog.blogspot.com/2017/05/nowosci-glantier-konkurs.html. Trwa konkurs w kt贸rym do wygrania bony -40% na zakupy w sklepie online firmy Glantier.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja w ten weekend zwiedzi艂am ogr贸d botaniczny, reszt臋 czasu po艣wi臋ci艂am na pisanie pracy dyplomowej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja za chwil臋 id臋 na koncert Natali Nykiel!

    OdpowiedzUsu艅
  9. T臋 bluzk臋 z serduszkami widzia艂am u Ciebie na Fejsie. Zabawnie si臋 na cyckach uk艂ada ;D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Udany weekend :) Gratuluje tylu autograf贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wow ale mia艂a艣 udany weekend! Du偶o pozwiedza艂a艣 i tyle autograf贸w zebra艂a艣! :P
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. 艣wietne koszulki :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST! *KLIK*

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ale super zdj臋cia :) m贸j weekend sp臋dzi艂am z ch艂opakiem w kolorowych jeziorkach :P

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ale super zdj臋cia :) m贸j weekend sp臋dzi艂am z ch艂opakiem w kolorowych jeziorkach :P

    OdpowiedzUsu艅
  15. Fajny wyjazd ja w tym roku bylam w Warszawie i w lipcu zn贸w planuje tam zawita膰. Pozdrawiam. Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Wygl膮da na to, 偶e mia艂a艣 bardzo udany i owocny weekend! :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Super post ! Wyjazd do Warszawy uda艂 sie w 100% :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  18. Bardzo ciekawy post :) Mia艂a艣 okazj臋 pozna膰 ciekawe twarze :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Ja w weekend odkrywa艂am warszaw臋 na nowo, bo chocia偶 mieszkam tu ju偶 pare lat, na co dzie艅 niektore rzeczy umykaj膮....

    OdpowiedzUsu艅
  20. Ja w Warszawie by艂am tylko raz, pochodzenia z Pomorza i jako艣 zawsze jezdzilam w inne miejsca ale na pewno jeszcze si臋 wybiore do stolicy.

    OdpowiedzUsu艅