Najróżniejsze zastosowania Kremu Nivea 🤔

Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę Wam o najróżniejszych zastosowaniach wszystkim nam znanego Krem Nivea, ale za nim to zrobię to najpierw co nie co o jego składzie.
Skład: 
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminium Stearates, Citric Acid, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol.
Zastosowania:
1. Do nawilżania skóry.
2. Do leczenia oparzeń.
3. Do leczenia drobnych ran i obtarć.
4. Do zwalczania zaskórniaków.
5. Do nawilżania skórek.
6. Jako balsam do ust.
7. Do zmywania makijażu.
8. Jako baza pod makijaż.
9. Jako krem do opalania.
10. Jako krem po opalaniu.
11. Jako krem na uczulenia.
12. Do sarowania powiek.
13. Jako ochrona tważy przed mrozem i wiatrem.
14. Jako balsam do dłoni.
15. Na podrażnione miejsca np. po depilacji.
16. Na odparzenia.
17. Zapobiega obtarcią i pęcherzą na stopach.
18. Do układania włosów.
19. Zabezpiecza skórę przy farbowaniu włosów.
20. Do czyszczenia  butów.
Ja używam tego kremu od dziecka i nie zamieniłabym go na żaden inny, natomiast o jego niektórych zastostowaniach dowiedziałam się całkiem niedawno.
A Wy używacie Kremu Nivea ?
Jakie macie onim zdanie ?
Pozdrawiam i do następnego napisania :*

Komentarze

  1. Łał, faktycznie są to najróżniejsze zastosowania. Pierwszy raz słyszę, żeby używać go do układania włosów czy do czyszczenia butów!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/my-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz zarabiać przez internet jak ja?

    Wejdź na moją stronę i dowiedz się więcej: http://destyy.com/qFv2NY

    PO KLIKNIĘCIU W LINK POCZEKAJ 5 SEKUND I POMIŃ REKLAMĘ W PRAWYM GÓRNYM ROGU

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kremu nivea, ale tylko na oparzenia, lub do czyszczenia butów.
    Wow ma naprawdę mega dużo różnych zastosować, na pewno pare wykorzystam.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego kremu bardzo często a nawet nie widziałam, że ma on tyle zastosowań :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krem Nivea, używam go głównie do nawilżania ciała, twarzy i czasami na końcówki włosów:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivea jest najlepszym kremem - stosuje od lat, ale o niektórych zastosowaniach nie wiedziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego kremu, ale chciałabym spróbować http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam różnych kosmetyków w tym kremów z Nivea dla synka :) Jestem bardzo zadowolona z tej firmy i jej produktów :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sie przyznać ze używam do czyszczenia butów 😀
    Pozdrawiam Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam kosmetyków od Nivea, ale o tylu zastosowaniach nie wiedziałam! Dzięki za ten post, na pewno mi się przyda na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jak byłam mała mama smarowała mi twarz w zimę. Myślałam, że zastosowań tego kremu jest tylko kilka, nie sądziłam, że jest ich aż tyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że można nim czyścić buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem i nie tylko moim krem nivea nie nadaje się na mrozy bo ma w składzie wodę a woda podczas mrozu zamarza tak samo będzie z ustami jak sie użyje będą spirzchnięte

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno go nie używałam, ale dawniej lubiłam nim nawilżać usta i dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt z dwoma postaciami parafiny i woskiem mikrokrystalicznym polecany do...zwalczania zaskórników O_o Boże, widzisz a nie grzmisz! Jak się nie ma pojęcia o pewnych rzeczach, to nie pisze się na ten temat postów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyści zaskórniaki i może dlatego ;) Chyba z portfela...

      Usuń
  16. Krem do wszystkiego ;) Ale układanie włosów... naprawdę? Jak?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx