Moje najnowsze nabytki

Hej ! 
Jak Wam mijają upalne dni, bo mnie szczerze mówiąc strasznie męczy taka pogoda. W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam rzeczy jakie kupiłam sobie w ostatnim czasie. Zacznę może od kosmetyków, które nabyłam w drogerii Rossmann i jest ich najwięcej:
Szampon:
Żel pod prysznic:
Pomadka Baby Lips:
Cienie do powiek Miss Sporty:
Krem BB z Garnier:
Mgiełka do ciała Playboy:
Dwa rodzaje gumek do włosów:

 Bluzki - pierwszą z nich kupiłam na giełdzie, natomiast pozostałe dwie w lumpeksie.


Buty - kupiłam je w chińskim sklepie 
Przepraszam Was za to, że nie napisałam cen, ale to dlatego, że gdzieś zapodziały mi się paragony. 
A Wam co się udało upolować w ostatnim czasie? Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. mam ten szampon, pięknie pachnie i super się pieni :* +fajne bluzeczki, w lumpeksie zawsze mozna cos ładnego znalezc

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę pomadkę i jest świetna ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze koszulki!

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs? Daj znać u mnie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej śliczne koszulki.
    Podobno te pomadki Baby Lips są świetne..osobiście nie wiem
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mgiełkę do ciała od Playboy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie poszukiwałam tego kremu bb w odcieniu cera bardzo jasna bo zawsze go używałam i niestety nigdzie go nie było więc wziełam cera jasna ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję do jasnej i do bardzo jasnej i jakoś szczerze mówiąc nie zauważyłam różnicy na swojej twarzy :D

      Usuń
  7. fajne nowości !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, ciekawa jestem tego żelu z Isany

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh też się czaje na Isane i na krem BB z garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka z kotkiem jest bardzo fajna :) W ogóle mam wrażenie, że te kremy BB robią szał. Naprawdę są takie dobre? Pisałaś może o nich post czy masz w planach? Mocno zastanawiam się nad zakupem, ponieważ kiedyś miałam podobny krem, ale z innej firmy, i nie był za dobry (był za ciemny, i to o kilka tonów).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne produkty! Tę pomadkę z BL oddałam przyjaciółce, bo nie był to mój kolor :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy, jednak te gumki szybko się rozrywają, a przynajmniej jak ja ich używam xD. ☻♥
    Mój blog---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie żele z isany oraz baby lips :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta mgiełka do ciała jest świetnaa :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog, świetne produkty większość znam, ale nie wszystkie i po tym pości chyba zdecyduję się je wypróbować ;) Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie https://friendsofchoice216.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx