Fotorelacja z Wilanowa

Hej !
Jak Wam mijają wakacje, bo mi raz fajnie a innym razem nie za ciekawie. Fajnie dla tego, że spędziłam super czas w stolicy za równo z Rolandem jak i z moją mamą, natomiast nie za ciekawie się zrobiło wtedy, gdy będąc u chłopaka wbiłam sobie zupełnie przez przypadek patyczek kosmetyczny w ucho do tego stopnia, że dwa dni po tym nieszczęsnym zdarzeniu dostałam strasznego bólu ucha przez co pół nocy spędziłam na ostrym dyżurze, ponieważ nie mogłam wytrzymać z bólu. Będąc tam pani laryngolog oprócz uszów zbadała mi jeszcze nos i gardło oraz stwierdziła, że mam zapalenie prawego ucha. Jako leki przepisała mi krople do ucha i tabletki przeciwbólowe oraz dała mi skierowanie na kontrolną wizytę w poradni laryngologicznej.
W dzisiejszym poście postanowiłam, że umieszczę zdjęcia z Wilanowa do, którego wybrałam się z mamą, ponieważ przyjechała do mnie w odwiedziny a Roland  niestety nie mógł jechać z nami, ponieważ musiał iść do pracy. Będąc tam zwiedziłam między innymi słynny pałac. Moje zdjęcia z wycieczki możecie zobaczyć poniżej:




Pierwszy raz miałam okazję być w Wilanowie i muszę szczerze przyznać, że naprawdę mi się tam spodobało.
A na koniec postu pokażę Wam moje najnowsze zdjęcie z moim chłopakiem Rolandem:
Pozdrawiam Was słonecznie i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. fajna fotorelacja, ładne miejsce :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie razem wyglądacie, świetne fotki :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Roland trochę przypakował czy mi się zdaje? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Trochę mu się przytyło, ale to chyba lepiej, bo wyglądał jak chuchro. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super fotorelacje. Ja dopiero się wybieram na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Widać, że dobrze się bawiłaś!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę w te wakacje wybrać się do stolicy :) bardzo fajne zdjęcia , obserwuję i pozdrawiam - zaobserwuj jeśli chcesz :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym pojechać do stolicy :(
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ale piekne zdjecia! Ja niestety nie jade nigdzie w te wakacje :(

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie używam patyczków do czyszczenia uszu, w ogóle to jest starodawna metoda czyszczenia uszu ;) ja używam sprayu do czyszczenia uszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tam pięknie!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :) Jest to bardzo urokliwe miejsce :D Muszę się wybrać koniecznie
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  14. W Wilanowie byłam ostatnio na wycieczce z moją klasą. Zgadzam się, że to cudowne miejsce...i te ogrody <3

    zapraszam do mnie! Zaczynam!
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy tam nie byłam ale wygląda zachęcająco ! :)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx