Promocyjne kosmetyki w markecie Carrefour

Cześć !
Ostatnio będąc w markecie Carrefour wpadła w moje ręce gazetka z kosmetykami . Tak, więc postanowiłam ją wziąć do domu, zeskanować i wstawić na bloga w celu pokazania jakie kosmetyki są w tej chwili w promocji.


Oferta jest ważna od 19.09.2014r. do 29.09.2014 r.
Znalazło się coś co przykuło Waszą uwagę ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach. Czekam również nadal na propozycję postów. Składajcie je pod tym postem. A już w następnym poście wyczekiwane przez Was od dłuższego czasu moje zdjęcie w rozpuszczonych włosach, oraz ostania letnia stylizacja. Tak więc do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Fajne rzeczy, niestety do carrefoura mam daleko i rzadko tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post, fajne rzeczy.

    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na niektóre rzeczy warto zwrócić uwagę :) krem CC Eveline kupiłam dzisiaj za 19 zł..a tu widzę że są po 15 i 10 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. o to bardzo mile z twojej strony, ze zeskanowalas dla nas te promocje, naprawde przydatne!

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że carrefour idzie śladem Biedronki, niestety do carrefoura mam trochę za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, sporo tych kosmetyków w promocji. Kilka rzeczy mnie zaciekawiło, muszę się chyba wybrać do Carrefoura :D
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe oferty ;) Może z niektórych skorzystam!
    Czekam na letnią stylizację :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe mają produkty :D

    Obserwuję od dłuższego czasu :)
    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne oferty, niestety do tego sklepu nie jest mi po drodze :P ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy, muszę się przejść na zakupy. :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo,muszę wybrać się do Carrefoura!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej tam nie zawitam. Za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie niektóre kosmetyki mają super ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie warto czytać wyłącznie artykuły, za jakimi stoi profesjonalista - a w tym wypadku najwidoczniej tak było. Niesłychanie porządnie napisane, normalnie nie spodziewałam się, że mogę się tutaj jeszcze tyle dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sądzę, iż niejeden raz jeszcze tu zawitam. Udało mi się odkryć ten artykuł przypadkiem, jednakże już mogę oznajmić, że znacie się na rzeczy. Naturalnie tego szukałam - wpisu w wykonaniu kogoś, kim kieruje pasja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx