21.09.2014

Promocyjne kosmetyki w markecie Carrefour

Cześć !
Ostatnio będąc w markecie Carrefour wpadła w moje ręce gazetka z kosmetykami . Tak, więc postanowiłam ją wziąć do domu, zeskanować i wstawić na bloga w celu pokazania jakie kosmetyki są w tej chwili w promocji.


Oferta jest ważna od 19.09.2014r. do 29.09.2014 r.
Znalazło się coś co przykuło Waszą uwagę ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach. Czekam również nadal na propozycję postów. Składajcie je pod tym postem. A już w następnym poście wyczekiwane przez Was od dłuższego czasu moje zdjęcie w rozpuszczonych włosach, oraz ostania letnia stylizacja. Tak więc do następnego napisania :* papa !

17 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, niestety do carrefoura mam daleko i rzadko tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post, fajne rzeczy.

    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na niektóre rzeczy warto zwrócić uwagę :) krem CC Eveline kupiłam dzisiaj za 19 zł..a tu widzę że są po 15 i 10 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. o to bardzo mile z twojej strony, ze zeskanowalas dla nas te promocje, naprawde przydatne!

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że carrefour idzie śladem Biedronki, niestety do carrefoura mam trochę za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, sporo tych kosmetyków w promocji. Kilka rzeczy mnie zaciekawiło, muszę się chyba wybrać do Carrefoura :D
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe oferty ;) Może z niektórych skorzystam!
    Czekam na letnią stylizację :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe mają produkty :D

    Obserwuję od dłuższego czasu :)
    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne oferty, niestety do tego sklepu nie jest mi po drodze :P ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy, muszę się przejść na zakupy. :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo,muszę wybrać się do Carrefoura!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej tam nie zawitam. Za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie niektóre kosmetyki mają super ceny :)

    OdpowiedzUsuń