Cześć !
Co tam u Was, bo u mnie ok. Chodź pogoda za bardzo na to nie wskazuje, to jednak mamy lato, ale od jutra ma być coraz cieplej. W związku z tym, że mamy w końcu lato postanowiłam napisać Letni Tag. Już bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do odpowiedzi na pytania.
1. Jakie są Twoje ulubione lody ?
    Moimi ulubionymi lodami są lody o smaku toffi i śmietankowym.
2. Twój ulubiony owoc ?
    Moim ulubionym owocem jest malina.
3.  Japonki, sandały, czy baleryny ?
     Zastanawiam się po między japonkami, a sandałami, ale jednak postawię na japonki.
4. Jaki lubisz lakier na stopach - frencz, jeden kolor czy bez lakieru ?
    Na stopach zdecydowanie lubię mieć jeden kolor.
5. Preferujesz bikini, tanki-ni czy strój jednoczęściowy ?
    Zdecydowanie preferuje strój jednoczęściowy.
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce ?
    Zdecydowanie lubię się opalać na słońcu i to w małych ilościach, ponieważ jak za długo  przebywam na słońcu, to źle się czuję i boli mnie głowa.
7. T-shirt czy  top ?
     Szczerze mówiąc, to sama nie wiem, ale jakbym musiała wybrać, to wybrałabym T-shirt.
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica ?
    Zdecydowanie spódnica, ponieważ w krótkich spodenkach nie lubię chodzić, natomiast spodni nie noszę, ponieważ wolę chodzić w legginsach.
9. Gładka skóra - woskowanie, golenie czy depilator ?
     Od zawsze tylko i wyłącznie golenie.
10. Basen czy jezioro ?
      Zdecydowanie jezioro, a jeszcze lepiej morze.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Następny również będzie związany z latem, oprócz tego pojawi się podsumowanie miesiąca czerwca na blogu, tak więc do napisania :*

Komentarze

  1. Świetny blog i super posty piszesz będe zaglądała częściej :0
    http://xall-around.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny Tag : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pytania :)

    Zapraszam na rozdanie :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :D Życzę miłych i udanych wakacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :) Czekam na podsumowanie czerwca :)
    Zyczę udanych wakacji :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za miły komentarz, w takim razie zachęcam do obserwacji! :)
    Przykro, ale nie bawię się w obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię lody śmietankowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja o dziwo nie lubię.jednoczęściowego stroju, wręcz nie znoszę ;)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe odpowiedzi :) też wolę strój jednoczęściowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe odpowiedzi!:D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś kiedyś miał chyba na fb taki test jakim jesteś owocem. Zdaje mi się, że kiedyś znajoma mi pokazywała. Jeśli dobrze pamiętam, to malina była tam owocem "niegotowości". Wg mnie, jeśli chodzi pod tym względem to do Ciebie mało pasuje. Bo np. do gotowości pisania postów już dawno przywykłaś i za każdym razem je tylko coraz bardziej mam wrażenie rozwijasz. Jeśli chodzi - też tam mi się rzuciło w oczy o buty, to myślę, że japonki wybór trafny. Ale, jeśli ma się tendencje do odpiłowań z tego powodu i pęcherzy to trzeba odradzić. Znam takie przypadki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Masz bardzo ciekawego bloga. Będę do ciebie zaglądać.
    http://dangerous-love-bieber-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne tagi robisz :D
    Zapraszam do mnie http://above-possibilities.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne odpowiedzi, bardzo fajny pomysł na post!:))
    obserwuję, bo bardzo mi się tu podoba i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz:)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super odpowiedzi ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag, ale popracuj nad ortografią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po długiej przerwie powracam :) Blog PatriciaxLife zmienił adres na www.MUSIC-ROCKET.blogspot.com Zapraszam serdecznie! Wkrótce nowe recenzje i relacje z koncertów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zastanawiałam się czy nie zrobić właśnie tego tagu. :)
    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny tag :)

    czy mogłabyś poklikać w link u mnie w najnowszym poście. Dla Ciebie to tylko kilka sekund , a dla mnie to bardzo dużo znaczy . Miej serduszko♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post i wygląd bloga również jest super :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna notka :)
    obserwuję i liczę na rewanżyk ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog i tag :P ja zamiast jeziora wybrała bym basen :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx