Nominacja do Liebster Blog Award

Cześć !
Wiem, że post miał pojawić się w sobotę, ale dostałam piątą nominację do  Liebster Blog Award. Tym razem są one od Darii, która jest autorką bloga everything-you-need010.blogspot.com za co jej bardzo dziękuję. Jeśli ktoś z Was nie wie co to jest Liebster Blog Award, to poniżej znajdziecie kilka słów wyjaśnienia:
Nominacja do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego bloga w ramach uznania wykonania tak zwanej "dobrej roboty". Jest ona przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc w ten sposób daje możliwość ich rozsławienia (rozpowszechnienia). Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby od, której dostało się nominacje. Następnie Ty nominujesz 11 osób i informujesz je o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga od, którego uzyskało się nominację. Oczywiście jak ktoś z Was nie chce odpowiadać na moje pytania, to nie musi.
Moje pytania i odpowiedzi:
1. Ile masz lat?
23 marca skończę 24 lata
2. Masz przyjaciółkę/przyjaciela ?
Nie mam przyjaciółki, ani przyjaciela.
3. Chciałabyś mieś popularnego bloga?
Szczerze mówiąc, to sama nie wiem, bo się nigdy nad tym nie zastanawiałam.
4. Uważasz, że odniosłaś jakiś sukces w blogowaniu?
Tak. Pierwszy z nich, to taki, że nawiązałam współprace z różnymi firmami, natomiast drugi, to taki, że coraz więcej osób obserwuje mój blog.
5. Masz drugie imię?
Nie, nie mam drugiego imienia.
6. Ulubiony portal społecznościowy?
Moim ulubionym portalem społecznościowym jest zdecydowanie Facebook.
7. Co chciałabyś zmienić w swoim blogu a niekoniecznie to potrafisz ?
Szczerze, to sama nie wiem, ale często zmieniam nagłówki, bo wiecznie coś mi w nich nie pasuje.
8. Skąd czerpiesz inspiracje?
Inspirację czerpie z głowy, oraz z różnych blogów.
9. Masz rodzeństwo?
Tak. Mam dwóch młodszych braci.
10. Kto Ci robi zdjęcia?
Przede wszystkim mama.
11.  Ulubiona blogerka?
Nie mam ulubionej blogger`ki.
Blogi, które nominuję:
redstrawberrysmile.blogspot.com
karolina-jej-zycie.blogspot.com
kruchaszarlotka.blogspot.com
imthegienia.blogspot.com
crecky-vicky.blogspot.com
patrycjaruczaj.blogspot.com
czekotubka.blogspot.com
juttlandia.blogspot.com
laluvugrl.blogspot.com
normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com
tusiatusiaa.blogspot.com
Postanowiłam nominować blogi z mniejszą liczbą obserwatorów niż 100, aby w jakiś sposób pomóc im rozreklamować ich blogi. Pochodzą one z zakładki "Blogi obserwatorów", którą znajdziecie pod ramką "Obserwatorzy".  Dodaje do niej adresy blogów, które mnie obserwują, aby później było mi łatwiej je komentować.
Pytania do nominowanych przeze mnie blogger`ek :
1. Na jaki temat jest twój blog ?
2. Czym się interesujesz po za blogowaniem ?
3. Czy osiągnęłaś swój życiowy sukces, jeśli tak to jaki ?
5. Długie, czy krótkie włosy w jakich czujesz się lepiej ?
6. Czego najbardziej nie lubisz robić ?
7. Spódniczka, spodnie, czy leginsy, w której z tych rzeczy czujesz się najwygodniej ?
8. Jakich blogów nie lubisz czytać ?
9. Jakie masz wady, a jakie zalety ? (podaj chociaż po jednej z nich)
10. Co Cię najbardziej denerwuje ?
11. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu ?
To byłoby na tyle. Jak już wspominała wcześniej następny post pojawi się w Dzień Kobiet, a więc do napisania ; *

Komentarze

  1. O prosze, to za chwilę masz urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyglądasz na 24 lata lecz na znacznie młodszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo też jesteś zodiakalnym baranem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji ! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy :)
    Pozdrawiam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje kochana za nominację, ale raczej nie zrealizuje tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też sie nei mogę zdecydować często z nagłówkami ;d obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale serducho to Ci się udało :) Piękne, i gratulacje nominacji:)
    ps. u mnie kontrowersyjnie film "Czekolada", zapraszam, Versemovie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh dziękuje ponownie za nominację to bardzo miłe z twojej strony ;* fajna notka pozdrawiam :D czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam urodziny 23 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Co powiesz na wspólną wymianę obserwów?
    ---------------------------------------------------
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostajesz sporo nominacji. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx