Kartka z Pamiętnika (24.02.2014r. - (9.03.2014r.)

Cześć ! 
Co tam i jak tam u Was, bo jeśli chodzi o mnie to tak sobie, a to dlatego, że od tygodnia gdzieś jestem przeziębiona. Mimo tego, że byłam u lekarza, który przepisał antybiotyk, który powinien mi pomóc, to nic po nim mi się nie poprawiło, a już mam serdecznie dosyć siedzenia w domu, bo brakuje mi dalekich spacerów i jak widzę jak wiosennie już jest na dworze to tym bardziej  nie mam ochoty siedzenia w domu i ciągłego spania, bo w taki sposób, a nie inny działa na mnie antybiotyk. Zestaw leków jaki biorę możecie zobaczyć poniżej:
Jak Wam dziewczyny miną Dzień Kobiet, bo mi po mimo tego, że siedziałam w domu to było całkiem ok. Napisałam, że całkiem ok, ponieważ kolega chciał zaprosić mnie na kawę w ten właśnie dzień, a ja niestety nie mogłam wyjść i aż głupio było mi mu odmawiać, ale umówiłam się z nim, że jak wyzdrowieje, to wtedy się spotkamy.  Na dzień kobiet dostałam przede wszystkim dużo życzeń, ale i również kilka upominków, które możecie zobaczyć na poniższej fotce:
Przed chorobą były to dni jak co dzień spędzone na spacerach, siedzeniu przed laptopem i oglądaniu telewizora, ale jednego dnia wybrałam się na małe zakupy na, których to kupiłam sobie: krem BB z Garnier, błyszczyk z Catrice, dezodorant Garnier w kulce, odżywkę do paznokci z Eveline, świeczki zapachowe, trampki w lumpeksie, chodź szczerze mówiąc do niedawna byłam sceptycznie nastawiona do kupowania butów w tego typu sklepach, ponieważ bałam się że można zarazić się grzybicą lub inną chorobą skóry stóp, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. Jak mi się nie będzie działo ze stopami, to może wtedy zacznę częściej kupować buty w takich sklepach. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Krem BB z Garnier:
Kupiłam go w Plo Markecie. Zapłaciłam za niego 12.99 zł.
Błyszczyk Catrice:
Kupiłam go w drogerii Natura. Zapłaciłam za niego 6.99 zł, ponieważ był w wyprzedaży.
Dezodorant  w kulce Garnier mineral:
Kupiłam go w drogerii Natura. Zapłaciłam za niego 7.99zł. 
Odżywka do paznokci:
Kupiłam ją w drogerii Natura. Zapłaciłam za nią 10.00 zł.
Świeczki o zapachu wanilii:
Kupiłam je w markecie Netto. Zapłaciłam za nie 5.00 zł.
Tramiki:
Kupiłam je w SH. Zapłaciłam za nie 5.00 zł.
W weekend, to znaczy w sobotę i niedzielę przed moją chorobą wybrałam się w odwiedziny do jednych i drugich dziadków u, których to miło spędziłam czas.
Szczerze mówiąc, to nie wiem co by Wam jeszcze napisać, więc chyba byłoby to na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Przypominam Wam o braniu udziału w rozdaniu. Więcej szczegółów na jego temat znajdziecie klikając tutaj. To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. W następnym pojawi się najprawdopodobniej moje odpowiedzi do Liebster Blog Award, ponieważ zostałam praz kolejny nominowana. Do następnego napisania ; *

Komentarze

  1. Mam obsesje na punkcie trampek te są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może antybiotyk nie pomaga bo to nie infekcja bakteryjna? A skoro to wirus, to sam przejdzie - trzeba wyleżeć i wygrzać gada:/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne trampki :))
    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też się zdecyduję na krem bb od garniera. Do tej pory używałam under20 ale juz mi przestaje sluzyc :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Antybiotyki teraz niepotrzebnie się przepisuje na wszystko... Wiec nic dziwnego ze mogą nie pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  6. ile leków... ja mam tylko katar i mam nadzieje ze szybko zejdzie.
    kocham trampki :)
    pozdrawiam ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. extra :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne trampki z sh, świetny mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam nie dawno tą samą odżywkę do paznokci i radzę ci ją szybko zużyć ponieważ po kilku dniach w moim przypadku zrobiła się na niej pleśń? Dziwne trochę ;p czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszczyk z Catrice jest przepiękny :) życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj chyba jest jakaś plaga na choroby, bo sporo moich znajomych choruje :) obyś szybciutko wyzdrowiała! zakupy świetne, fajny łupek z lumpka :-)

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh. pełno chorób jest :) ale kochana - wyzdrowiejesz :* uwielbiam tą odżywkę 8 w 1 <3 pozdawiam :)
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny błyszczyk i trampeczki. Życzę dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zycze zdrówka ;-)
    nominowałam cię do LBA http://modnasavannah.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-po-raz-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. oj biedna :) tyle leków... :( Świetne łup trampki są Mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Achh też ostatnio byłam chora, współczuję najbardziej wtedy jak na polu jest tak cieplutko i aż sie nie chce siedzieć w domu :(
    Fajne zdobycze! :)
    Pozdrawiam

    http://fashionistka17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już drugi tydzień jestem chora, na szczęście już tak nie kaszlę jak wcześniej, ale katar wciąż jest... wszystko wina pogody! Całkiem fajne te trampeczki :)

    Pozdrawiam!
    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, ale masz lekarstw. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrówka życzę ;3 Fajne trampki :)

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej wracaj szybko do zdrówka :) ładny kolor błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie udał się ten wypad z kolegą na kawę ;(
    Tez mam krem BB z Garniera i według mnie jest świenty *.*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    Dzięki za kliki ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogłabym tak ciągle siedzieć w domu. Przykro mi ,że nie mogłaś wyjść z kolegą na kawę ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Odżywka do paznokci jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te świeczki są obłędne *.*
    wpadnij do mnie
    projekt-piekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. krem BB <3 czekolada mm pycha ;3
    zależy mi żebyś przeczytała post u mnie skomentuj, obserwacjami też nie pogardzę, odwdzięcze się :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No niestety taka pora przeziębień i każdy na antybiotykach jedzie :/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny wpis :)
    obserwujemy? odp u mnie :*
    http://anto-nka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zanim chcesz krytykować kogoś spóz na siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Co to za kolega?
    Trampki są fantastyczne! Ale ja nadal nie jestem pewna co do kupna butów w sh a szkoda, bo czasem można znaleźć fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. o widzę moja ulubiona odzywka eveline:) pozdr:*))

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te buciki ^^
    Obserwuję :)
    http://kakuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx