Recenzja kremu BB z Garnier

Cześć!
W dzisiejszym poście zgodnie z obietnicą z poprzedniej notki postanowiłam, że napiszę recenzję kremu BB z Garnier do skóry normalnej, ponieważ na twarzy takową mam. Przynajmniej jak na razie się na nim nie zawiodłam, ponieważ zaczęłam używać już drugiego opakowania. Używam go do codziennego makijażu, ponieważ oprócz kremu zawiera on w sobie podkład, oprócz tego stosuję go również jako bazę pod makijaż. Krem BB stapia się z cerą i sprawia, że  twarz jest naturalnie wygładzona z wyrównanym kolorem i nie pozostawia efektu maski. Oprócz tego ma za zadanie  pokryć niedoskonałość na naszej twarzy i ją rozświetlić. BB zawiera w sobie witaminę C, pigmenty i filtry UV. Na opakowaniu pojawiła się informacja o tym, że jeśli jedna warstwa kremu nam nie wystarczy możemy dodać drugą, ale mi w zupełności jedna wystarczy.Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia konsystencji kremu, oraz przed i po jego nałożeniu. 
Konsystencja kremu:
Przed i po nałożeniu:
Jeśli chcenie się czegoś więcej o nim dowiedzieć poniżej znajdziecie zdjęcia informacji z opakowania:
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. W następnej notce pojawi się jakaś moja stylizacja, ponieważ mam trochę zaległych zdjęć, a więc do napisania ; * 

Komentarze

  1. Krem fajny :) Bo też testowałam,ale zdecydowanie wole tradycyjny podkład :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyzanm się, że nie miałam nigdy kremu bb, gdyż już od dłuższego czasu używam podkład z Pharmaceris i jak narazie najlepiej mi służy ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie kupowałam tego kremu bb, bo większość opini jakich o nim słyszałam było negatywnych. Ja jak na razie trzymam się przy swoim z Under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym kremie wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś tego kremu, ale cera okropnie się po nim świeciła :/

    Co powiesz na post promocyjny? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu się przyczepię, ale cóż... Nic na tych zdjęciach nie widać. Przede wszystkim powinny być lepszej jakości i oczywiście większe! Koniecznie nad tym popracuj!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem i jestem z niego w miarę zadowolona. :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go jak był w promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorzuciłem ten krem mojej mamie do świątecznego prezentu - jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam go używać i... ciężko było. Kolor zupełnie nieodpowiedni i po chwili się świeciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam cię poinformować że zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://karolina-jej-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za młoda na podkład :) Ten jakoś mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem , nie używam czegoś takiego i nie będę bo moim zdaniem przed nałożeniem go wyglądałam dużo bardziej ładnie niż po jego nałożeniu - tak sztucznie i bardzo ciemno , zbyt opalenie .

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety ten produkt nie jest dla mnie dobry;/ Zazdroszcze ci zaległych fotek i tego że masz co wstawiać ^^ czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie mam pomsylu co wstawiac a u ciebie caly czas cos nowego, swietna z ciebie blgoerka :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu, na którym można wygrać rzecz do $70 Z firmy oasap.com z wybranych dostępnych rzeczy!!!! WARTO!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie jest idealny, nie rozstaje się z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tego produktu : ) . Pozdrawiam !
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz cie obserwuje od dawna, twoja kolej
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie stosowałam jeszcze wiec musze zacząć :D
    ~coś z innej beczki, masz wspaniałego bloga, moze zgodzisz się na
    obserwację za obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. MIałam i według mnie jest świetny, ale jedeynym minusem ejst jego rozprowadzanie :(

    dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Chciałam zapytać, czy jesteś w stanie udzielić mi kilku rad jeśli chodzi o blogowanie :) Ja dopiero się uczę, a ty widzę masz już spora publiczność i wielu fanów !

    Lu
    Happy-lu-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mi nie przypadł do gustu ten produkt niestety ;// jak bedziesz miała chwile to zapraszam do mnie na kosmetyczne rozdanie :)) http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/2014/01/mae-rozdanie-wosowe.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście wolę miss sporty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post, fajnie tutaj :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za komentarz :)
    ja używam kremu BB z under twenty, a tego nigdy nie miałam :)
    + ja obserwuję Cię już od dawna, ale jeżeli Ty mnie nie to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam tego kremu i też mam 2 opakowanie.. jedno starczyło mi na jakieś 5msc. ;D Jest genialny, ale wiadomo, czasem trzeba silniej pokryć niedoskonałości, można wymieszać z fluidem i nie jest wtedy taki cięzki :)

    jestem za wspolna obserwacją. Zacznij :)
    Pozdrawiam.
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Czegoś takiego szukałam :)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo jest świetny!
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuje bardzo za odwiedziny na moim blogu ! Pewnie, możemy sie wymienić wzajemna obserwacja :) ja juz klikam :) a co do kremu to tylko powiem, ze nie jestem do niego przekonana i czuje sie lepiej w tradycyjnym podkladzie :) pozdrawiam Coralii ! Coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam go w domu. Już zużyłam jeden ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. interesująca treść posta i śliczne zdjęcia ;P
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna recenzja, może się skuszę ;)
    Poklikasz w baner Rosegal? To dla mnie baaardzo ważne :>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie tu.Obserwujemy?
    http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna recenzja, krótko z najważniejszymi informacjami i na temat! :)
    Zapraszam do udziału w rozdaniu z okazji rocznicy bloga :)

    http://fashionistka17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać efekt po nałożeniu :). Ja akurat nie miałam styczności z kremami BB :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam go i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny krem BB, planowałam kupić identyczny.. Lepiej wyglądasz po nałożeniu. :D
    Przy okazji chciałam poprosić cię o zaobserwowanie mojego bloga, byłabym wdzięczna http://clarrieandcarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dobry krem. Dziękuję ślicznie za recenzję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx