27.05.2013

Kartka z pamiętnika (16.05.2013r.-26.05.2013r.)

Cześć !
Co tam ciekawego u Was, bo u mnie ok. W poniedziałek wybrałam się na spacer, oraz na zakupy do lumpeksu w, którym to kupiłam sobie tunikę, oraz torebkę. Moje nowe nabytki możecie  zobaczyć na poniższych fotkach:

W sumie zapłaciłam 26.00zł
Jeśli chodzi o wtorek, to rano odwiedziła mnie ciocia z małym kuzynem z, którymi to fajnie spędziłam wtorkowy poranek, natomiast później wybrałam się na spacer. Jeśli chodzi o środę to był to zwykły, szary dzień spędzony na spacerze, siedzeniu przed komputerem i oglądaniu telewizora. W czwartek byłam na spacerze, a po południu miałam gości, ponieważ moja mama miała imieniny. W piątek był to dzień jak co dzień spędzony na spacerze, siedzeniu przed komputerem i oglądaniu telewizora. Natomiast jeśli chodzi o sobotę, to rano wybrałam się z mamą na zakupy podczas, których zahaczyłam o lumpeks w, którym to kupiłam sobie płaszczyk jesienno-zimowy. Możecie zobaczyć go na poniższej fotce:
Zapłaciłam za niego 1.00zł
Po zakupach wybrałam się z rodzicami do babci i dziadka na wieś u, których spędziłam miło sobotnie popołudnie. Natomiast w niedzielę odwiedziłam drugich dziadków z, którymi również spędziłam miło czas, natomiast później wybrałam się do centrum handlowego w poszukiwaniu jakieś wiosenno-letniej spódniczki z cienkiego materiału i w jasnym kolorze, ale niestety nic takiego nie udało mi się znaleźć i szczerze mówiąc ani spódniczki ani żadnej innej rzeczy sobie nie kupiłam, ale jak nie tym, to może innym razem uda mi się coś fajnego kupić : ) Natomiast jeśli chodzi o dni od 16 do 20 maja to nie przypominam sobie żeby coś ciekawego się wydarzyło. Były to dni jak każdy inny spędzone na spacerach, siedzeniu przed komputerem, oglądaniu telewizora i spędzaniu miło czasu z rodziną, no może oprócz tego, że w sobotę 18 maja pojechałam z rodzicami na pierwszego grilla w tym roku do cioci i wuja na działkę na, którego to również była zaproszona babcia z dziadkiem. Oprócz grilla spędziłam miło czas z rodziną. To byłoby na tyle jeśli chodzi o notkę. Następna pojawi się, albo jeszcze w tym tygodniu, albo w następnym, a więc do napisania ; * 

13 komentarzy:

  1. Ta tunika to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki, widzę, że często chodzisz na zakupy :3 Ja dzisiaj byłam w centrum handlowym również za spódniczką, ale nic nie udało mi się kupić :<< Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta torebka:)Ja niedawno kupiłam torebkę,tylko mniejszą (koloru kremowego),jeśli o torebki chodzi wolę małe,nie lubię dużych,bo rzucają się w oczy.Dziękuję,chociaż nie wiem czy to coś mi kiedykolwiek zejdzie;c Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk bardzo ładny ! : )
    też w sobotę rano wyszłam , ale nie na spacer i na zakupy ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem się kupi ;D
    Świetne rzeczy !! :****
    Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tunika. Zapraszam na nowy post www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta tunika jest po prostu genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna tunika ;D
    Obserwujemy? Ja już.; )
    Czekam na Ciebie.; *
    http://sandi-sandii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nn na xnever-say-neverx

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na relacje z koncertu Eweliny Lisowskiej. www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo super rzeczy ;*
    Dziękuję za to, że odwiedzasz mojego bloga!!! :****

    OdpowiedzUsuń