Dlaczego przestałam zwracać uwagę na modę

 Hej!

Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę pokrótce dlaczego przestałam zwracać uwagę na modę. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu.

1. Bo przestałam się nią interesować. 

2. To co modne nie zawsze mi pasuje i mi się podoba. 

3. Postawiłam na wygodę. 

4. Trudno za nią nadążyć. 

5. Doszłam do wniosku, że moda to pomysł na biznes.

6. Polubiłam chodzenie po lumpeksach. 

7. Przez co rzadziej chodzę po sieciówkach.

8. Podobno kupowanie nowych ubrań nie jest ekologiczne. 

9. Niektóre ubrania nie są warte swojej ceny. 

10. Niektóre ubrania są słabe jakościowo. 

Nie oznacza to, że wcale nie będę chodzić po siecówkach, ale będę to robić zdecydowanie rzadziej niż kiedyś. 

A Wy gdzie najczęściej się ubieracie oraz czy zwracacie uwagę na modę?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. nO WŁAŚNIE CIĘŻKO NADĄŻYĆ ZA MODĄ ,LEPIEJ KUPOWAĆ TO, W CZYM CZUJEMY SIĘ DOBRZE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od wielu lat kupuję tylko z drugiej ręki, o dziwo nawet w lumpeksach da się ubrać "na czasie" :) Moda powraca. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx