Jak spędziłam czas w Mielnie


W dniach od 1 do 6 czerwca wybrałam się ponownie nad morze. Tym razem byłam w mieście Mielno. Podczas pobytu nad morzem chodziła na spacery brzegiem morza, zwiedziłam miasto, widziałam Pomniki Morsa, Pomnik Morsika Hilarego, Pomnik Lotnika oraz byłam nad jeziorem Jamno. Jeśli chodzi o pogodę jaką miałam podczas pobytu nad morzem to sprawdzając prognozy pogody, które wskazywały na to, że miała ona być ciepła i słoneczna a niestety była ona głównie wietrzna i z opadami deszczu, ale zdarzyły się też dni ciepłe i słoneczne. Jeśli chodzi o pamiątkę z Mielna to są to zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej:










Po mimo pogody jak była w Mielnie to jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, ponieważ bardzo lubię spędzać czas nad polskim morzem. 
To było by na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. W Mielnie bylam dawno temu i mam z tym miejscem bardzo mile wspomnienia:-) Widze ze bardzo sie zmienilo od mojej wizyty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę i czytam że super spędziłaś czas. Ja w Mielnie byłam raz ale w pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie w tym Mielnie :) Super spędziłaś tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia to zawsze najpiękniejsza pamiątka :) W Mielnie nigdy nie byłam. Bardzo ładna miejscowość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx