Hej!

Co słychać u Was w nowym roku? Jak spędziłyście Sylwester? Ja pierwszy raz od wielu lat spędziłam Sylwestra z rodzoną w domu, natomiast jeśli chodzi o pierwszy dzień nowego roku jak zwykle jest on dla mnie leniwy i nie wiem czy Wy też tak macie czy tylko ja tak mam. W związku z tym, że mamy 1 stycznia to najwyższy czas podsumować miniony rok.

1. Byłam w Bieszczadach Sądeckich. 

2. Zwiedziłam Kołobrzeg. 

3. Wybrałam się do Augustowa i Gołdapi. 

4. Byłam w Warszawie.

5. Zdobyłam parę nowych autografów.

6. Na przełomie listopada i grudnia byłam 3 razy chora. 

7. Rozstałam się z Rolandem i wcale tego nie żałuję. 

8. Zaczęłam spędzać więcej czasu z rodziną. 

9. Staram stawiać na minimalizm jeśli chodzi o ubrania i kosmetyki. 

10. Jestem zadowolona z nowego rządu.

W tym podsumowaniu postanowiłam, że zamiast wstawiać same zdjęcia to zrobię 2 kolarze. Na pierwszym z nich znajdują się zdjęcia z miejsc, które zwiedziłam w minionym roku z wyjątkiem Warszawy, ponieważ postanowiłam umieścić  na nim zdjęcia z miejsc, w których byłam po raz pierwszy, natomiast na drugim znajdują się  zdjęcia z gwiazdami oraz autografy, które od nich dostałam.


A jaki był dla Was rok 2023, bo dla mnie o wiele lepszy niż rok 2022. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Sporo się u Ciebie działo w tym 2023 roku. Dla mnie rok 2022 i 2023 to był dramat, ale cokolwiek się w życiu wydarza to jakoś trzeba się z tym zmierzyć :D Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2024!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx