O dwóch ostatnich pobytach w Warszawie


Hej! 
Co tam u Was? Dzisiejszy post będzie krótki, ponieważ nie każda z Was lubi czytać o moim pobycie w Warszawie. Postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę o dwóch moich ostatnich pobytach w stolicy a dokładniej na temat tego jak spędziłam Majówkę oraz o mojej wizycie w ZOO, która miała miejsce jakieś trzy tygodnie wcześniej. Nie rozpoznaje się już więcej tylko przechodzę do tematu postu.

Tak naprawdę do Warszawy przyjechałam kilka dni wcześniej, ponieważ chciałam spędzić więcej czasu z moim chłopakiem, ale oprócz tego chodziłam na spacery głównie po parkach, ponieważ bardzo lubię spędzać czas w tego typu miejscach oraz wybrałam się na małe zakupy. Jeśli chodzi o sam 1 i 3 maja to 1 maja wybraliśmy się na przejażdżkę tramwajem turystycznym numer 36, byliśmy na grillu oraz na spacerze po Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie, natomiast 3 maja byliśmy na spacerze śladami serialu "07 zgłoś się" podczas, którego zwiedzaliśmy kultowe miejsca z serialu oraz pani przewodnik opowiadała ze szczegółami co się działo w danej scenie serialu oraz pokazywała nam z niego zdjęcia a oprócz tego wybrałam się z Rolandem pod budynek telewizji TVN w celu zdobycia nowych autografów. Poniżej możecie zobaczyć moje zdjęcia z majówki, krótki filmik, autografy i pamiątkowe zdjęcia z gwiazdami.

Mery Spolsky:


Michał Kowalonek:


Marcin Sawicki:






Jeśli natomiast chodzi o zakupy to kupiłam sobie buty, leginsy, okulary oraz żel i top do paznokci. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:

 Buty:
Kupiłam je w Deichmannie za 219zł.

Okulary przeciwsłoneczne:
Kupiłam je w drogerii Rossmann za 35.00zł.

Etui do okularów:
Zapłaciłam za nie 19.00zł

Szminka do ust z marki Max & More:
Zapłaciłam za nią 6.45zł.

Baza i Top Coat z marki Max & More:
Za każdy z tych produktów zapłaciłam 5.45zł.

Leginsy:
Kupiłam je w Primarku za 13.00zł. 
Pogoda podczas pobytu w Warszawie była różna, ponieważ zdarzały się chłodniejsze dni, ale i były takie, w których było ciepło i słonecznie.
Jeśli chodzi o mój wcześniejszy pobyt w Warszawie a dokładniej o wizytę w warszawskim ZOO to miałam okazję być w nim po raz pierwszy. Podczas pobytu w ZOO miałam okazję zobaczyć między innymi  takie zwierzęta jak: flamingi, żyrafy, słonie, jednorożce, osły, ryby oraz wiele innych zwierząt, które miałam okazję zobaczyć na żywo pierwszy raz w życiu. Jako pamiątkę pobytu w ZOO postanowiłam zrobić zdjęcia zwierzętom, które możecie zobaczyć poniżej:


















Ogólnie w ZOO bardzo mi się podobało i w przyszłości odwiedzę je ponownie. 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Nam też bardzo podobało się w warszawskim zoo :) Szczególnie pingwiny! Były bardzo zabawne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx