Hej!

Dzisiaj mija 10 rok prowadzenia bloga tak, więc jak co roku przyszedł czas na jego podsumowanie. Przez ten czas dużo się zmieniło jeśli chodzi za równo o bloga jak i o mnie. Nie mogę to uwierzyć, że jestem z Wami na tym blogu 10 lat. Chodź zdarza mi się, że brakuje mi pomysłów jeśli chodzi o wymyślanie postów czy grafiki. Mam nawet myśli, że pewnego dnia zamknę tego bloga, ponieważ coraz częściej brakuje mi weny do jego prowadzeni, bo posty pojawiają się rzadziej niż kiedyś oraz zauważyłam, że spadła ilość komentarzy, obserwatorów i wyświetleń, ale puki jeszcze mam jako taki pomysł na tego bloga to pozostanę na razie przy jego prowadzeniu. Jeśli chodzi o 10 lat prowadzenia bloga to statystyki wyglądają następująco:

- liczba postów wynosi: 516

- liczba komentarzy wynosi: 10005

- liczba wyświetleń wynosi: 352703

- liczba obserwatorów wynosi: 892

Nie mi oceniać czy to mało czy dużo, ponieważ cieszę się z każdej jednej obserwacji, z każdego jednego wyświetlenia czy z każdego jednego komentarza. 

Na koniec chciałam podziękować Wam za: każdy komentarz, każde wyświetlenie oraz każdą obserwacje, bo gdyby nie Wy to już dawno przestałabym prowadzić tego bloga. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Gratulacje! Ja też jestem tu już dziesięć lat, więc piąteczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 10-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic ❤ U mnie w tym roku będzie 10-lat, jednakże powrót na stronę planuję około lipca lub sierpnia, bo obecnie mam sporo innych spraw na głowie 😫 Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx