Otwieram kalendarz z kosmetykami Max&More

Hej!

W dzisiejszym poście otworzę kolejny kalendarz adwentowy z marki Action. Tym razem jest on z kosmetykami do makijażu Max&More. Jest on dostępny w sklepie Action za 74.95zł. Jeśli mam być z Wami szczera to zawsze chciałam go otworzyć, ale co poszłam do Action w sezonie przedświątecznym to nigdy nie mogłam go dostać. Dlatego tym razem kupiłam go o wiele wcześniej i w końcu mogę go otworzyć, ale za nim to zrobię to pokażę Wam go z każdej strony żebyście wiedziały jak on dokładnie wygląda. 





Cień płynny do powiek:

Temperówka:

Płatki hydrożelowe, nawilżające:

Kremowy, płynny róż:

Gąbka do makijażu:

Naklejki na paznokcie:

Lusterko:


Rozświetlacz:

Różowy błyszczyk:

Fioletowa kredka do oczu:

Bibułki matujące:

Naklejki na paznokcie:

Mata do mycia pędzli:

Złota kredka do oczu:


Cień do powiek:

Pędzelek języczkowy:

Naklejki perełki:

Baza pod cienie:

Gumki do włosów:

Pilniczek:

Balsam do ust i policzki:

Maseczka do twarzy w płachcie:

Żelowy brokat do twarzy i ciała:

Paleta z cieniami do powiek:

Podsumowanie:

Po mimo tego, że w kalendarzu jest dużo gadżetów to i tak jestem ciekawa jak się sprawdzą kosmetyki do makijażu, bo wiele z nich przykuło moją uwagę. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx