O moim pobycie w górach


Hej ! 
Co tam u Was? W dzisiejszym poście napiszę Wam trochę o moim dziesięciodniowym pobycie w górach, pokażę Wam moje zdjęcia z gór oraz pokażę Wam pamiątki jakie sobie kupiłam. Tak, więc nie przedużam już tylko przechodzę do tematu postu.


Będąc w górach byłam przez 6 dni w Wiśle, 2 dni w Zakopanem oraz 2 dni w Szczawncy. Podczas całego mojego wyjazdu najbardziej spodobało mi się w Zakopanym, ponieważ w Wiśle byłam jakiś temu i nic się nie zmieniło od tamtej pory a w Szczyrku jak dla mnie nic specjalnego nie ma, ale oczywiście dużo spacertowałam i zwiedzałam wszystkie trzy miejscowości. Jeśli chodzi o pogodę jaka była przez ten czas to ogólnie było bardzo ciepło, ale zdażały się dni w, których była burza, padał deszcz oraz było chłodniej. Jeśli chodzi o powrót do któreś z tych trzech miejscowości to z chęcią jeszcze raz zwiedziłabym Zakopane, ponieważ bardzo mi się tam spodobało i użekło mnie ono swoim klimatem . Poniżej możecie zobaczyć moje zdjęcia z Wisły, Zakopanego i z Szczawnicy oraz moje zakupy, które zrobiłam naprawdę niewielkie.








Nie mam za dużo zdjęć, ponieważ jakoś nie miałam ochoty na fotografowanie się.

Moje mini zakupy:




To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Przepraszam Was za to, że tak skrótowo go napisałam, ale niestety mam problem z pisanie długich postów.
Pozdrawiam i do natępnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Czerwona sukienka jest śliczna, miłego tygodnia ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zwiedziłaś i to takie fajne miejsca. Śliczna tunika, czy tam sukienka, którą kupiłaś. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Zakopanem i na razie nie zanosi się na to, abym miała to miejsce odwiedzić :) A byłaś w górach na szlaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie byłam, ponieważ zdrowie mi na to nie pozwala :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wielka szkoda, to jest dopiero odpoczynek, gdy się najpierw zmachasz. Czekam na dobrą pogodę, żeby w końcu gdzieś wejść :) A w Tatry może jeszcze kiedyś pójdę, chociaż nie jestem wyczynowcem i pewnie wybiorę najniższą górę :D

      Usuń
  4. Oo wow ! jakie pięknie miejsce :)
    a zdjęcia - REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta czerwona i różowa sukienka;) Zakopane to moje ulubione miejsce w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakopane to mój drugi dom, co roku prawie tam! kocham to miejsce, fajnie wyglądasz^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham góry, a szczególnie zdobywanie ich szczytów <3 Magia. Super, że wyjazd się udał. Dla mnie Zakopane jest trochę przereklamowane, wolę Tatry po Słowackiej stronie. W Wiśle nie byłam :( Polecam na rekreacyj wypoczynek Karkonosze w Czechach.
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wyjazdy w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Zakopane! W Wiśle niestety nie byłam, ale Szczawnicę odwiedziłam aż dwa razy. W górach jest na prawdę świetny klimat. Polecam wybrać się nad Morskie Oko, idzie się bardzo przyjemnie a widoki są cudowne!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia <3 ja niestety nie lubię gór wolę morze :D
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale byłam ciekawa jak jest w Zakopanym i ta miejscowość jako jedyna mi się spodobała :)

      Usuń
  11. Kocham góry, już się nie mogę doczekać mojego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx