Hej !
W dzisiejszym poście przyszedł czas na podsumowania, ponieważ mój blog właśnie dzisiaj obchodzi swoje 6 urodziny. Przez te 6 lat wiele się zmieniło za równo jeśli chodzi o bloga jak i o mnie. Zresztą możecie się dowiedzieć tego czytając go. Jeśli chodzi o statystyki to na chwilę obecną na blogu jest: 870 obserwatorów, około 242429 wyświetleń, natomiast jeśli chodzi o ilość komentarzy to jest ich tak dużo, że nie jestem w stanie ich zliczyć. Nie byłoby bloga, gdyby nie Wy, ponieważ dzięki Wam on istnieje, bo wiem, że motywujecie mnie do jego prowadzenia po przez obserwacje, komentarze i wyświetlenia za co Wam bardzo dziękuję. Jeśli mam być z Wami szczera to już nieraz myślałam nad jego zamknięciem, ponieważ nie miałam weny twórczej, ale postanowiłam, że dla Was zostanę i najwyżej posty na blogu będą pojawiały się rzadziej.


JESZCZE RAZ ZA WSZYSTKO WAM DZIĘKUJĘ ❤
Na koniec jedno zdanie do hejterów:
Jeśli Wam się nudzi to hejtujcie mnie dalej i tak mam na Wasze puste komentarze wywalone a poz tym wypisując take głupoty widać jaki jest Wasz poziom inteligencji.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Gratuluję tak zacnej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 6-lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic.
    Mnóstwa pomysłów na posty, jeszcze więcej wyświetleń i obserwatorów ;)
    Nie przejmuj się hejterami ;) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 lat to bardzo długo :) Super, życzę kolejnych lat :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, gratulacje! Życzę kolejnych 6 lat ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! 6 lat to niezły staż :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx